Kokemuksia Sunny Beach / Bulgaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

leevi

Jäsen
07.02.2005
106
0
16
Varasimme äkkilähdön Sunny Beachille. Olen aiemmi matkustellut pojan (nyt 1,5 v) kanssa vain Espanjassa.

Onko tietoa Bulgarian Sunny Beachista:
- löytyykö Nestle Bonan purkkiruokia?
- entä maitoja (Nestlellähän on 1v. -> suunnattu maito), entä bulgarialaiset maidot...?
- vaipat, löytyykö esim. Pamperseja?

- hygieniataso ruoissa?
- muuta hyödyllistä tietoa?

Me oltiin viime kesänä lasten kans Bulgariassa. Veimme vaipat,ruuat ja maidot Suomesta. Katselin ko. tarvikkeita siellä ja minusta ne maksoi aika paljon. Bulgariasta löytyy kotiin tuomista sen verran,että tavaroista jäävä tyhjä tila kyllä täyttyy.

Me olimme viime kesänä sunny beachillä ja otimme poitsulle kaikki täältä mukaan,ruuat,maidot ja vaipat. siellä oli aika kalliita lasten ruuat. kyllä kannattaa ottaa täältä kaikki mukaan onpahan sitten tilaa paljon tuliaisille kun tulette takaspäin =)

Kaveri oli ollut viikko sitten 3- vuotiaan tyttönsä kanssa siellä. Oli kolmen tähden hotellissa. AIVAN HIRVEÄ paikka. Hotellilla ryypättiin ja rellestettiin aamusta yömyöhään. Altaaalla rikottiin laseja ja pulloja, niin ettei siellä voinut lapsen kanssa olla. Norjalaispojat olivat raahanneet huoria huoneisiinsa yötä-päivää. Muutenkin prostituutio rehoitti estottomasti (ei kiva lasten kannalta). Känniläiset sedät ovat ottamassa lastasi syliinsä, sanoen, "en mä mikään pedofiili ole"..
Toivottavasti teillä on paremi hotelli!

Itse olin mieheni kanssa kultahietikolla kolme vuotta sitten, eikä siellä todellakaan ollut mitään tollaista. Hyvä hotelli ja kiva matka muutenkin, erittäin edullista. Valitettavasti en osaa vastata kysymyksiisi, koska meillä ei ollut lapsia mukana sillon ja kyllähän ainakin Varnan kaupungista olisi kaikkia tuotteita saanut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 15:04 Leevi kirjoitti:
"Vieras mutsi", tiedätkö tai kysyisitkö minkä niminen hotelli oli kyseessä? Meillä on nimittäin myös kolmen tähden hotelli...ettei osuttaisi samaan!

En valitettavasti tiedä, enkä voi oikein kysyä kun nähdään niin harovin leikkipuistossa..
Mutta en halunnu mitenkään pelotella, kerron vain faktaa..
Toivottavasti ette joudu samaan paikkaan!
Hyvää ja onnistunutta lomaa teille.

Mä olen ollut siellä lapsen kanssa, ei kyllä ollut enää vauva silloin.
Hygieniataso on oikeesti huono! Varaa vaan maitohappobakteereja mukaan ja sellasia kosteus/hygieniapyyhkeitä kunnon läjä ja kanna niitä kokoajan mukanasi!! Ollaan oltu kahdessa kolmen tähden hotellissa, ihan OK olivat päällisin puolin mutta,lämmintä vettä ei tullut juuri koskaan, eli kylmässä suihkussa sai käydä, ja yöllä molemmissa hotelleissa oli kyllä melua, vaikka huoneet oli korkealla ja lapsiystävällinen piti hotellien olla... Mutta rannat on ihania, matalia ja vesi lämmintä! Ja ostettavaa löytyy, tuotteet kylläkin piraatteja.. Hintataso on kyllä noussut valtavasti neljässä vuodessa! Mutta ihan OK kohde, kunhan vaan varautuu ja ottaa suomesta vauvalle mukaan tavarat!

Ok, kiitoksia vaan. Ruoat, vellit ja maitotetrat on ostettu samoin vaipat. Maitohappobakteereja aloin antamaan sunnuntaina, huomenna on lähtö.

Vähän harmittaa, kun sinne on luvattu jälleen viikonlopusta alkaen ukkosmyrskyjä. Viime viikonloppunahan myrskysi oikein kunnolla ja vesi tulvi hotelleihin. Mies mainitsi silloin kun matkaa varasimme, että siellä saattaa silloin tällöin tulla sadekuuroja keskikesällä, mutta en kyllä kuvitellut, että näin paljon!!

Kuten olen joskus tilitellyt, niin olen oikea Espanja-fani. 20 vuotta olen siellä käynyt ja lapsen kanssakin kolmeen otteeseen pidemmän aikaa (kun poika oli 3 kk, 8 kk ja viimeksi keväällä kun poika vähän päälle 1v.). Yksi vatsatauti tuli, sekin Suomesta sinne vierailemaan tulleen sukulaisen mukana. Luotto kyseiseen maahan on kova kaikin puolin (siellä ainakin olisi takuuvarmasti aurinkoista nyt!), siksi olen tosi skeptinen tästä Bulgarian-reissusta.

Toivotaan, että kaikki menee hyvin...