Kokemuksia Sumpasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko tehokas laji,tarviiko tunneille erityisiä varusteita?Meidän kunto salille on nyt tulossa ja mietin uskaltaisko kokeilla:)

Niin siis vastaus on että ei tarvitse mitään varusteita, normaalit jumppakamat ja paljon vettä ja hikipyyhkeen. Kuuma tulee taatusti ja hiki virtaa.
Sekaan vaan ja turha jäykkyys pois!
 
Typeriä vastauksia...

Mutta joo, zumba on hauskaa ja varmasti hiki lentää. Minulla ainakin kunto kohosi nopeasti ja vyötäröltä lähti joitakin senttejä kevään aikana, kävin kerran viikossa tunnilla. Ei tarvitse mitään erityisiä varusteita. Rennot vaatteet, tossut/kengät ja juomapullo riittää.
 

Yhteistyössä