Kokemuksia ryhmäperhepäiväkodista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aloittaja"

Vieras
Onko kenenkään lapsi ollut ryhmäperhepäiväkodissa? Millaista on ollut? Minkä ikäinen lapsi oli kun aloitti päivähoidon? Minun 10kk menossa 2 aikuista/ 8 lasta ryhmäperhepäiväkotiin ja jännittää miten sujuu.

Meiän poitsu alotti yksityisen ryhmiksen ollessaan 1v8kk ja nyt ikää 3v8kk. Ryhmis on 12 paikkanen ja 3 hoitajaa on. Toki läheskään joka päivä ei kaikki lapset oo hoidossa. Nyt kesälläki saattanu olla joinain päivinä vaan 3 lasta hoiossa. Ite oon ollu enemmän ku tyytyväinen :) Vaikka hoitajat on tosi nuoria, ovat erittäin ammattitaitoisia. Meiän ryhmis on ihan tavallisessa omakotitalossa ja nyt ne on tehny remppaaki sinne :) Paikka on erittäin kodinomanen ja ruuan tekevät ite päivittäin. Lisäks tekevät aika paljo retkiä esim.mustikkametsään, mihin en usko suuressa päiväkodissa välttämättä olevan mahollisuuksia. Poika saanut hoiosta muutaman todella hyvän ystävän, joita näämme myös vapaa-ajalla. Mun mielestä kertoo aika paljon seki, että oltiin heinäkuu lomalla ja poitsu sano moneen kertaan, että on tätejä ikävä :)

Yhteistyössä