kokemuksia "roskishaamuista"?

Oliko tulos positiivinen? Testasitko liian aikaisin/muu syy? Tietoa mistä moinen asia johtuu? Itellä oli ainakin punertavaksi muuttunut tulos parin tunnin kuluessa,mutta toooooooosi hentoinen.. menkkoihin tosin vielä viikko,testin herkkyys 25mIU/ml
 
"Roskishaamu" saatu toissasunnuntaina (kp 29) tuntien jälkeen testin tekemisestä. Ei merkannut mitään, koska myöhemmin testit nega ja vuoto alkoi tän viikon maanantaina (kp 37).

Testinä Pregcheck 25mIU/ml ja ikinä en ole niihin aiemmin "roskishaamuja" saanut.
 
piuu Ehkä sulle vois oikea plussa pärähtää myöhemmin? Mie viime kierrossa tein yhteensä 4 testiä, joista 3 oli Pregcheck ja 1 Davidin herkkä. Ainoastaan siihen yhteen Pregcheckiin tuli "roskishaamu". Pidetään sulle peukkuja :)
 
Niin roskishaamuihin ei missään nimessä saa luottaa, siksi en itse ikinä roskikseen mene vilkuilemaan. Mahdotonta ei ole, että se roskishaamu parin päivän päästä muuttuisi plussaksi, mutta siihen ei sitten auta muu kuin uusi testi. :)
 
Mulla tuli viime kierrossa Apteekin omalla testillä kahtena päivänä roskishaamu. Ihan selkee punertava viiva. Digitesti sanoi kuitenkin etten ollu raskaana ja niinhän ne menkat sit alkoikin. Mietin sillon paljon sitä miksi se tekee noin. Ikinä ennen en ole tuollasia saanut ja testejä oon kuitenki paljo tehnyt.
 
No ei tässä hätä vielä ois edes testailla 7pvää ennen menkkoja,mietin vaan sitä väriä kun se ei ollut harmaa viivan paikka vaan punertava. Mut lasketaan nyt negoiksi ja ootellaan pari päivää eteenpäin... testasin david herkällä testillä ja negaa seki vielä näytti. Kuivempana niitä vaan luulis olevan helpompi tulkita..
 
Moi!

Uskaltauduin viikko sitten torstaina testaamaan, koska menkkojen olisi pitänyt alkaa jo pari päivää sitten. Apteekin oma testi näytti illalla negaa, mutta kun aamulla katsoin, siinä oli viiva. Tiedän, että sen ei todellakaan pitäisi merkitä mitään, mutta tein kuitenkin seuraavana päivänä uuden testin, johon tuli myös roskishaamu, nyt vain paljon nopeampaa. Parin päivän päästä tein taas testin, johon tuli testiajan aikana hyvin haalea viiva ja seuraavana päivänä tuli sitten kunnon plussa. Minulla siis roskishaamu muuttui plussaksi.

Olin aivan varma, että olin raskaana (oireet juuri samat kuin esikoisessa), että en luovuttanut ja menkkojakaan ei näkynyt. Toivottavasti sinulle käy samoin :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Molli - laitoinhin jo tuonne 40+puolelle laittamasi linkin..saavat ihunatkin "olkkarissamme" lukea.:)

Luin nyt koko blogin..ja kyllä on upeaa kun joka osaa tuntojaan noin paperille maalailla..on varmasti auttanut tuossa vaavihaaveilussa paljon - käsittelemään noita kipupisteitä&pettymyksiä.
..ja tuo tarina päättyi kuitenhin sitten onnellisesti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tein tänään apteekin omalla (vaaleansininen paketti) ja roskishaamu oli tullut. Ei tarkoita mitään minun kohalla. Menkat alko ja niinku MUR MUR tuolla aikasemmin jo minnulle vastaili niin tais olla kemiallinen raskaus. ( la kaks positiivista testiä joista hävis pystyviiva omia aikojaan)
 

Yhteistyössä