Mä söin kuurin joskus lukion lopussa ja kyllä lähti rasvaisuus ja kosteus kasvoista ja huulista sekä tietenkin näppylätkin. Bepanthen piti olla aina mukana, koska huulet oli aina rutikuivat ja muutenkin tuntui, että naama kuivuu ja rapisee kohta pois. Mä olen siis taistellut aknen kanssa siitä lähtien, kun ekat näpyt alkoi ilmestymään ja sama jatkuu vieläkin. Mulle roaccutan kuurin kitjoittanut lääkäri ei vaan millään olis sitä kirjoittanut vaan aina ties mitä antibiootteja niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja toisinaan yhtä aikaa niitä, mutta lopulta sain lääkärin tajuamaan, että mun ongelma ei ole mikään pikkujuttu ja muillekin saman ikäisille oli annettu tuotarajua lääkettä. En usko, että ainakaan omalla kohdallani kyseinen lääkekuuri poistaisi ongelmaa kokonaan vaan ehkä vain antaisin hetken rauhan ja toivottavasti lopullinen rauha tulee sitten, kun vaihdevuosi-ikään pääsen...siihen vain on ikävät 15-25 vuotta vielä jäljellä näppylänaaman kanssa. Lääkäri pelkäsi eniten maksan vaurioitumista eli kannattaa muistaa ettei lääkekuurin kanssa ole järkevää käyttää muita maksaa rasittavia lääkkeitä tai alkoholia ainakaan rajusti/joka päiväisesti, maksa-arvoja ainakin minulla tarkkailtiin jatkuvasti.