Alkuperäinen kirjoittaja harmaana häpeästä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimeetä:
Mulla on kokemusta sivustaseuraajana. Nopeasti asia eteni kun käytiin tekemässä rikosilmoitus. Tosiaan, se hakkaaja oli tehnyt myös ilmoituksen uhristaan, koska pisti vastaan tälle.
Jep, elikkä ei siinä muutamaa kuukautta kauempaa sitten menny kun tuli käräjäoikeudelta lappu et juttu on kumottu kokonaan sen takia ku molemmat on nostanu syytteen
Ohhoh! Että noinkin voi käydä..
No näköjään. Kaipa siitäkin ois voinu vielä jotain valittaa mutta ei sitten jaksettu nähdä vaivaa. Vitutti kylläkin, koska mä olin sitä koko pahoinpitelyä todistamassa ja ihan selvinpäin ja mulla oli suora näköyhteys siihen, että tiedän kyllä miten se juttu meni :/
Ja sillonkuin poliisit siihen tulivat niin ei ne pahemmin mua edes kuunnellu, raskaana olevaa hätääntynyttä naista

vaan kännisiä ihmisiä
Mutta eikai tollasessa tilanteessa sitten saa uhri tehdä ite mitään ettei vaan tuu syytettä siitä. Vaikkakin ehkä moni siinä tilanteessa tekisi koska tällä hakkaajalla oli kavereita siinä n.10 puolustamassa, ettei mikään ihan kiva tilanne tälle uhrille joka on yksin, raskaana oleva puoliso vain mukanaan. Meni vähän ohi aiheen nyt

...