kokemuksia raskautumisesta keskenmenon jälkeen?

kuinka pian ootte tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen? ja millainen keskenmenon oli ja kuinka pitkällä olitte? onko seuraava raskaus mennyt hyvin?

siinä ne.vastailkaa.olis tosi kiva! haluan tietää onko mahdollista raskautua melkein heti keskenmenon jälkeen.

minun keskenmenoni oli HYVIN alussa..en ehtinyt tehdä ees testiä mut menin vuodon takii lääkäriin kun oli ihan veri lentää vuotoa.siellä sanottiin että sinä olet raskaana! ja sit kun ilahduin sanottiinki et sinulle on tullut keskenmeno.petyin pahasti.itkin monta päivää..mutta se vuoti vain pois, ei kaavintoja, ei toimenpiteitä.

mitkä ovat siis mahdollisuuteni raskautua uudelleen? vinkkejä, kokemuksia yms.kiitos.olisin hyvin kiitollinen teille :)
 
Moi!

Ekan km (keskeytynyt, rv 18) jälkeen 4 kierto oli tärppi, meni kesken (keskeytynyt km) rv 10...sitten 6 kierto toi ihanan suloisen rakkaan pojan joten kyllä raskaus voi aivan hyvin onnistua. Vinkkejä laitoin tuohon johonkin aiempaan ketjuun - jos ne ei löydy ni laita vaikka yvtä...
tsemppiä!
 
moikka! on käyny niin onnellisesti et oon jo raskaana mutta toki hieman pelottaa et kuinka tää nyt menee.....neuvolasta sanottiin et edellisen keskenmenon ei pitäs vaikuttaa tähän raskauteen.minulla on eka neuvola aika 30 tätä kuuta.toivottavasti kaikki on kunnossa!
 
Mulla kolme keskenmenoa takana. Eka oli viime tammikuussa rv12, lääkkeiden avulla tyhjennettiin ja yhdet menkat odotettiin ja sitten taas tulin raskaaksi. Tuo raskaus keskeytyi rv7 spontaanisti, sittenpä menkkoja ei tullutkaan vaan olin heti tullut raskaaksi uudelleen. Tuo raskaus kesti taas rv12 ja lääkkeillä jouduttiin taas tyhjentelemään. Sitten pidettiin puoli vuotta taukoa ja odoteltiin tutkimustuloksia. Nyt rv6 menossa ja taas vuotelee joten eipä tää tainu tän pitemmälle päästä.
 
Uudelleen raskautuminen taitaa olla aikalailla tapauskohtaista. Toisilla onnistaa heti ja toisilla taas ei. Olemme yrittäneet esikoista jo pari vuotta ja tänä aikana ollaan saatu aikaiseksi kaksi keskenmenoa ja kolmas taitaa parhaillaan olla tulossa... :(

Eka raskaus alkoi helposti ensi yrittämällä. Tosin päättyi sitten kaavintaan ja kaavinnan jälkeen yritystä heti vuodon loputtua tuloksetta 5 kk, sen jälkeen clomit avuksi ja toisesta clomikierrosta tärppäsi. Tämäkin meni kesken ja kaavittiin. Tämän jälkeen ekojen menkkojen jälkeen aloitin suoraan clomit, mutta ohensivat limakalvon 3 kuukauden käytönaikana niin ohueksi, ettei kiinnittyminen ollut mahdollista.

Pääsimme onneksi lapsettomuuspolin asiakkaiksi syyskuussa ja toisesta femar+fostimon+pregnyl kierrosta tärppäsi kotikonstein. Nyt sitten menossa rv 6+4, mutta alavatsakivut ja ruskehtava vuoto viittaa keskenmenoon... Eli joka keskenmenon jälkeen on jouduttu ottamaan järeämmät konstit käyttöön ja raskautuminen on vienyt kohdallani n. 7-8 kk keskenmenon jälkeen. Tosin kroppani on mennyt näistä keskenmenoista sekaisin ja ovulaation kanssa tullut hieman ongelmia...
 
voi kuinka surullista tuollaiset toistuvat keskenmenot.itse pelkään joutuvani liittymään teidän joukkoon jotka on saaneet useita keskenmenoja :/ pelkään mutta toivottavasti turhaan.en usko että kaikki on hyvin ennenkuin lapsi syntyy ja näen sen elävänä silmieni edessä.sit uskon et kaikki on hyvin! sanotaan ettei keho pakosti ole heti keskenmenon jälkeen valmis tukemaan uutta raskautta.taas neuvolassa sanottiin ettei sillä tiedolla ole merkitystä kun jokainen raskaus on erilainen.yksi keskenmeno ei lisää keskenmenon riskiä.uskonko sitten kumpaa tietoa? todella epävarma olo kaikesta.mutta sen tiedän et on kovasti oireet kasvaneet, raskausoireet siis :( ei kivoja! itken monta kertaa päivässä ilman syytä ja nauran yhtä paljon, sekin ilman syytä.hitsi.sit voin pahoin herkästi ja himoitsen lihaa vaik oon kasvissyöjä.että semmosta...kahvi alkaa pikkuhiljaa etoa ja vessassa saa käydä koko ajan.mutta oireet on kärsittävä.onneks ei oo ollut mitään vuotoa tai kipuja.välillä nipistelee vatsaa mutta se menee nopeasti ohi.ei varmaan mitenkään vaarallista.
 
moi!

Itse olen kokenut nyt kaksi varhaista keskenmenoa ensimmäinen viikolla 4+4 eli sain plussan
mutta vuoto alkoikin sitten..ja se oli todella runsasta. Raskauduin kuitenkin heti uudelleen
keskenmenon jälkeen ja raskaus sujui hyvin ja tuossa köllöttelee kohta 5kk ikäinen tyttö
5 lapsemme. Itse olen aina syönyt raskaus vitamiineja jo ennen yritystä en sitten tiiä onko vaikutusta
mutta saapahan ainakin vitamiinejä :)

Toinen keskenmenoni sattui juuri vkoloppuna sain haaleita plussia ja se jopa vahvistui aina sunnuntaihin asti
mutta alkoi sitten haaleta ja vuoto on nyt lopuillaan, tämä olisi ollut 6 vauva vaikkakin
ylläri sellainen..viikkoja oli kai 4+4 taas tai enemmän en ole ihan varma.

Yleisesti ottaen raskautuminen on kai helpompaa keskenmenon jälkeen näin olen ainakin
kuullut :)
Mutta yksilöllistä toki se on.
Tsemppiä uuten yritykseen :)
 

Yhteistyössä