Kokemuksia raskaustesteistä 2 päivää ennen menkkojen alkua

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
q
mulla esikoinen näytti apteekin omalla plussaa 2pv ennen menkkojen alkua ja jopa päiväpissasta, ei siis ollu kontrolliviivan värinen mutta selkeä viiva siis kuitenkin, ei tarvinnut arvuutella onko plussa vai ei... joten voi olla että näyttää tai voi olla ettei näytä... Tätä toista yrittäessä olen kiusannut itseäni viimesen vuoden aikana muutamankin kerran ja testannut plussan ennen menkkojen alkua ja ne on ollu kemiallisia joten tämä suuri pettymyksen vaara siinä aina on, mutta mä oon kyllä sellanen testailija etten koskaan malta olla testaamatta ennen aikoja vaikka kuinka monta kertaa oon jo pettyny...
 
......
Eihän se välttämättä vielä näy. Jos ei ole maailmanloppu, ettet tullut raskaaksi tästä kierrosta testaa ihmeessä jo kp 26. :) Mutta vähemmän mielipahaa tulee, jos testaat vasta kp 28 jälkeen.

Itse kun testailin jo ennen kuukautisten alkamispäivää niin aina elättelin toivoa, että josko se plussa tulisi kuitenkin vielä... Ja sitten kun kuukautiset alkoivatkin ajallaan, niin otti entistä enemmän päähän se toiveajattelu ja rahan hukkakin... Ja kumma kyllä, plussa tulikin sitten siitä kierrosta kun testasin vasta kun menkat oli jo viikon myöhässä. :D

Onnea testailuun! :)
 

Yhteistyössä