L
Lentoon_vain
Vieras
Olemme lähdössä Kreikkaan viikoksi keväällä, jolloin raskausviikkoja on koossa noin 31. Millaisia kokemuksia teillä on raskaana lentämisestä, menikö kaikki hyvin? AIheuttaako lentäminen supistuksia? Itse odotan toista, olen 25-vuotias, ja ensimmäisessä raskaudessa lensin (tai olin myös Kreikan suunnalla) raskausviikolla 13-14. Kaikki meni hyvin. Mutta nyt on isommat viikot kyseessä, ja vähän jännittää? Matka on varattu ennen kuin tiedettiin raskaudesta, joten tämän takia sitä ei viitsi perua, koska laskettuun aikaan on matkaa, mutta jos nyt pitäisi päättää, en reissaisi välttämättä raskauden loppupuoliskolla. Muutenkin raskasta aikaa...
Ekassa raskaudessa (n. rv 37) matkustin siskolleni junalla, ja matka kestää noin 4 tuntia, jonka jälkeen päätin pyhästi että en enää ikinä matkustele raskauden aikana! Istuminen oli pelkkää tuskaa... Lentokoneessa on vielä pienemmät tilat.. ja maha oli ainakin viimeksi taivaallisen kokoinen.
Ekassa raskaudessa (n. rv 37) matkustin siskolleni junalla, ja matka kestää noin 4 tuntia, jonka jälkeen päätin pyhästi että en enää ikinä matkustele raskauden aikana! Istuminen oli pelkkää tuskaa... Lentokoneessa on vielä pienemmät tilat.. ja maha oli ainakin viimeksi taivaallisen kokoinen.