Kokemuksia rakastajasta?

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo
Kertokaa kokemuksianne salarakastajasta. Mistä löysit, toimiiko, vaivaako huono omatunto jne jne. Oman mieshen kanssa seksielämä ihan olematonta, ja silloin kun sitä saa (noin 5 kertaa vuodessa) ei puhettakaan esileikeistä tai muusta hauskasta. Asiaa on vatvottu vuosikaudet mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut ja tuskin tulee tapahtumaan. En jaksa enää tätä tilannetta vaan olen päättänyt etsiä "salapanon" jonka kanssa homma toimisi. Joten kertokaa kokemuksia voiko tuollainen seksisuhde oikeasti toimia.
 
rouva
Kävin chattailemassa yhdellä palstalla. Siellä suurin osa hakee live-seksiä ja naisille tarjontaa on yllin kyllin. Vähän aikaa on juteltu, kyselty mieltymyksistä ja vaihdettu kuvat. Suosittelen pyytämään kuvat sekä kasvoista että alapäästä, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Yhdeltä en kysynyt ja luonnossa ulkonäkö ei vastannut odotuksiani. Joskus olen sopinut ensin ns. katsastustreffit, mutta useimmiten olen mennyt suoraan miehen luokse.

Tällä hetkellä minulla on useampi vakipano, koska aikatauluja on vain yhden kanssa vaikea saada sopimaan yksiin. Kokemukseni ovat erittäin positiivisia. Yhden kanssa ollaan pidetty tiiviimmin yhteyttä ja uskon, että hän tulee kulkemaan elämässäni sivusuhteen muodossa vielä pitkään. Hyvin on toiminut, huono omatunto ei ole vaivannut, korkeintaan niin, että kotona olen sitten paremmalla tuulella ja lempeämpi miehelleni.

Muista pitää pelin säännöt mielessä eli älä rakastu rakastajaasi. Tottakai tunteita tulee mukaan, mutta älä lähde liikaa niiden vietäväksi, silloin kaikki sujuu. Ukkomies on siinä mielessä hyvä, että hän osaa pitää salaisuuden. Sinkkumiehillä tai pelimiehillä taas on sopiva paikka tapaamisille. Kumia pitää käyttää aina ja suuseksiä en suosittele harrastamaan, koska siinäkin taudit voivat helposti tarttua. Muista suhtautua aina myös tietyllä varauksella miehen puheisiin, kaikki ei ole aina totta, mutta ei sen väliä, kunhan mies tekee tehtävänsä.

Älä odota liikoja ensimmäisiltä kerroilta. Olen huomannut, että vasta kolmannella kerralla pystyn itse rentoutumaan niin paljon, että seksistä saa jo kaiken irti uuden miehen kanssa. Ei siis kannata heivata miestä heti ensimmäisen kerran jälkeen, jos et saa. Onneksi annoin pisimpään kestäneelle suhteelleni mahdollisuuden vielä parin ensimmäisen kerran räpellysten jälkeen. Sen jälkeen seksi on ollut mahtavaa.
 
se salaa rakasteleva mies
Olen kohta kymmenen vuotta ollut naimisissa olevan naisen salarakastaja. Tapaamiset ovat yleensä kerran kuukaudessa. Minä tietenkin menen naisen ehdoilla, milloin ja missä kohtaamme. Meillä on oikeesti mennyt näin hyvin että emme ole kyllästyneet, päin vastoin viestittelemme toisillemme melkein joka päivä. Joskus olemme yön yli ja joskus saunomisen muodossa rakastelua tai vain kiimainen pano. Nainen on joskus kertonut kärsivän huonosta omatunnosta mutta meille on kehittynyt muutakin kuin salapano. Enpä vaihtaisi päivääkään pois. Itse olen sinkku, tosin seurustelusuhteita on ollut mutta silti olen "vierasta" halunnut.
 
Aisuri
Mun vaimolla ei ainakaan tarttis olla salapanoja, kun saapi käydä panoilla ihan luvan kanssa! Ja jos se vielä parantaisi hänen mielialaansa kotona, mikäs sen parempi?
 

Yhteistyössä