V
vierailija
Vieras
https://www.hyvinvoinnin.fi/luomu-patukat Tuolla sivulla noita katselen ja mietin, että mitä hankkisi. Tollaisen Hula-merkkisen pähkinäpatukan sain jostain ja se oli kyllä hyvää, niin mietin, että hankkisiko jotain muitakin. Voisivat olla töissä hyviä.