Kokemuksia Qlairasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä aloitin ensimmäistä kertaa Qlaira e-pillerit, kun Mercilonit eivät sopineet enää välivuotojen vuoksi synnytyksen jälkeen. Ikää on 36v. Katsotaan, miten sopivat nämä. Nyt menossa kolmas pilleri ekasta laatasta. Parissa päivässä on tuntunut seksuaalisenhalun kasvavan, joka tuntuu hurjalta jo ennnestään todella halukkaalle. Lisäksi mieliala on ollut rauhallisempi, vaikka ennen olen ollut helposti ärsyyntyvä. Pitää nyt seurata oliko tämä vain ohimenevää, vai pillereistä johtuvaa.

Miten qlaira on sopinut muille, kokemuksia kaipaan?

Mä aloitin ensimmäistä kertaa Qlaira e-pillerit, kun Mercilonit eivät sopineet enää välivuotojen vuoksi synnytyksen jälkeen. Ikää on 36v. Katsotaan, miten sopivat nämä. Nyt menossa kolmas pilleri ekasta laatasta. Parissa päivässä on tuntunut seksuaalisenhalun kasvavan, joka tuntuu hurjalta jo ennnestään todella halukkaalle. Lisäksi mieliala on ollut rauhallisempi, vaikka ennen olen ollut helposti ärsyyntyvä. Pitää nyt seurata oliko tämä vain ohimenevää, vai pillereistä johtuvaa.

Miten qlaira on sopinut muille, kokemuksia kaipaan?

Aiheuttivat välivuotoja. Olivat liian matalahormonisia.

Olen käyttänyt puoli vuotta. Ekat kuukaudet meni hyvin, nyt tuntuu että on menkkamaista oloa puolet kierrosta, päivät 16-28. Ja tiputtelee. Paras olo on kierron ensimmäisinä päivinä, jolloin siis hormoniannos on suurin.

Menkkoja ei ilmeisesti voi siirtää näillä pillereillä?

Olen käyttänyt puoli vuotta. Ekat kuukaudet meni hyvin, nyt tuntuu että on menkkamaista oloa puolet kierrosta, päivät 16-28. Ja tiputtelee. Paras olo on kierron ensimmäisinä päivinä, jolloin siis hormoniannos on suurin.

Hormoniannos on qlairaas ensin 2 ekaa päivää 3mg, sitten 5 seuraavaa päivää on 4mg ja seuraavat pari viikkoa on 5mg ja sitten 2 päivää lopussa on 1mg ja sitten 2 päivää lumetabletit.

Mistä ihmeestä sä oot saanut päähän, että ekat päivät ois suurin hormoniannos?

Kyllä voi siirtää menkkoja kun jättää syömättä liuskan neljä vikaa pilleriä ja aloittaa uuden liuskan. Tämän ohjeen sain terveydenhoitajalta.

Itse olen ollut tyytyväinen näihin pillereihin. Vuotoja tulee vain silloin jos syön liian monta liuskaa niin, että jätän menkat pois. Yleensä jätän joka toiset menkat pois, se on sopiva väli.

Tässä järjestyksessä ne menee:

2 tummankeltaista tablettia, jotka sisältävät 3 mg estradiolivaleraattia.

5 keskipunaista tablettia, jotka sisältävät 2 mg estradiolivaleraattia ja 2 mg dienogestia.

17 vaaleankeltaista tablettia, jotka sisältävät 2 mg estradiolivaleraattia ja 3 mg dienogestia.

2 tummanpunaista tablettia, jotka sisältävät 1 mg estradiolivaleraattia.

Tässä järjestyksessä ne menee:

2 tummankeltaista tablettia, jotka sisältävät 3 mg estradiolivaleraattia.

5 keskipunaista tablettia, jotka sisältävät 2 mg estradiolivaleraattia ja 2 mg dienogestia.

17 vaaleankeltaista tablettia, jotka sisältävät 2 mg estradiolivaleraattia ja 3 mg dienogestia.

2 tummanpunaista tablettia, jotka sisältävät 1 mg estradiolivaleraattia.

Kyllä ja jos lasket milligrammat yhteen tulee aikaisemmi kertomani mg:t eli 3mg, 4mg, 5mg, 1mg ja 0mg lumetabletit.

Yhteistyössä