Kokemuksia Qlaira-merkkisistä pillereistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninnu"

Vieras
Olisiko kellään?

Lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen tänään pitäisi aloittaa ensimmäinen liuska ja vähän jänskättää mitä tuleman pitää. Pelottaa noiden ehkäisyteho, onko varmasti ihan yhtä suuri kuin tavallisissakin pilsuissa..?

Kiitos kokemuksista!

Mulla alkaa ensimmäinen laatta olla lopuillaan. Aloitin laatan ohjeen mukaan sinä päivänä, kun kuukautiset alkoivat. Eikä ne sitten olekaan oikeastaan loppuneet siinä välissä... Koko kuukauden tullut tiputteluvuotoa sen verran, että ilman pikkuhousunsuojaa menisi alushousuista läpi. Nyt mulla pitäisi kuukautiset alkaa alkuviikosta, odotan innolla mitä tapahtuu... Ehkäisyteho on ainakin ekan kuukauden ollut ihan sataprosenttinen, koska mua ei ole sen vuoden vuoksi napannut pätkääkään. Mutta aion syödä nuo ostamani kolme laattaa ja jos ei tiputtelu rauhoitu, vaihdan merkkiä.

Mä oon syöny noita vuoden. Ehkäisyteho on ok (ei ole nalli napsahtanu vaikka ilman ehkäisyä napsahtaa heti :D ) ja menkat on jääny melkein kokonaan pois. Välillä tulee "välivuotoa" kerran paperiin vessassa käydessä. Miehen mukaan en ole enää hormonihirviö :D

Kiitos kun jaoit kokemuksesi. Minulla tämä jälkivuoto kestää luultavasti koko ensimmäisen liuskan ajan, joten seksiäkään ei silloin saa harrastaa, mutta mietityttää, että mites sen jälkeen sitten.. Voiko noihin luottaa.. En halua läpikäydä tätä keskeytysrumbaa enää uudestaan!!

kokeilin sitä muutaman kuukauden ja en tiedä onko yleinen sivuvaikutus mutta sain tosi herkästi- lähes itsestään mustelmia joka puolelle kehoa. lopetin qlairat siihen.

Kaksi vuotta olen käyttänyt, sopii loistavasti, ei ongelmia, ei raskauksia. Kaikki muut käyttämäni pillerit ovat aiheuttaneet haluttomuutta, mielialavaihteluita jne. Qlairat eivät. "Menkat" kestävät päivän tai kaksi, joskus jäävät kokonaan pois. Suosittelen!

Te joille nuo pillerit on hyvin sopineet, ovatko ne alusta saakka olleet hyviä? Kärsittekö alussakaan mistään tiputteluvuodosta tms?

Jos oikein muistan, ei ollut tiputtelua alussakaan. Olen kyllä kuullut muilta, että tiputtelua on ollut ja se on loppunut ekojen menkkojen jälkeen. Kahdet ekat menkat oli kyllä todella kivuliaat, sen muistan. Eli ei kannata siitä pelästyä!

[QUOTE="vieras";25395886]Jos oikein muistan, ei ollut tiputtelua alussakaan. Olen kyllä kuullut muilta, että tiputtelua on ollut ja se on loppunut ekojen menkkojen jälkeen. Kahdet ekat menkat oli kyllä todella kivuliaat, sen muistan. Eli ei kannata siitä pelästyä![/QUOTE]

Kiitos, tuo valoi vähän toivoa! Alkaa meinaan kypsyttää tämä tiputtelu... Huomenna tai ylihuomenna pitäisi laatan mukaan kuukautisten alkaa, saas nähdä mitä sitten tapahtuu.... :)

[QUOTE="kiira";25528165]en löytänyt tietoa siitä,koska alkaa ehkäisyteho???? Jos ekana vuotopäivänä otan pillerin ekan niin koskahan uskaltaa kokeilla ilman kumia????[/QUOTE]

Jos eka vuotopäivänä olet aloittanut on ehkäisyteho voimassa heti.

oli jotenkin sekava toi lääkesepustus... ei sanottu tuota selvästi. Jos taas siirtyy toisesta ehkäisyvalmisteesta pitää kumia käyttää 9pvää =/ kuinkahan tekis????

Sori jos malttamaton,mutta takana 15vuotta kumin kanssa ;)

[QUOTE="kiira";25528250]oli jotenkin sekava toi lääkesepustus... ei sanottu tuota selvästi. Jos taas siirtyy toisesta ehkäisyvalmisteesta pitää kumia käyttää 9pvää =/ kuinkahan tekis????

Sori jos malttamaton,mutta takana 15vuotta kumin kanssa ;)[/QUOTE]

tuo 9päivää pitää käyttää lisänä kumia jos oot siirtymässä jostain toisesta hormonaalisesta ehkäisystä tähä qlairaan..

Yhteistyössä