Kokemuksia puhelinmyyjänä toimimisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos menet niin mene kunnolliselle firmalle.

Itse olin useamman vuoden ja myin kunnon tuotetta. Ihan mukavaa hommaa se oli, lopussa alkoi jo väsyttää se että piti koko ajan puhua.
Pohjapalkka oli 1500€ ja provisiot siihen päälle.
Itse olin aika hyvä joten tilit olivat siinä bruttona noin 3000-2000€. Yleensä ainakin sen 2500€kk.

[QUOTE="vieras";23036881]Jos menet niin mene kunnolliselle firmalle.

Itse olin useamman vuoden ja myin kunnon tuotetta. Ihan mukavaa hommaa se oli, lopussa alkoi jo väsyttää se että piti koko ajan puhua.
Pohjapalkka oli 1500€ ja provisiot siihen päälle.
Itse olin aika hyvä joten tilit olivat siinä bruttona noin 3000-2000€. Yleensä ainakin sen 2500€kk.[/QUOTE]

Osaatko suositella jotain firmaa? :) Kiitos vastauksesta! :)

Mulle on taas sanottu, ja itse huomannut että tuo pohjapalkka ei monessakaan paikassa oo käytössä, eli kaikki koostuu provikasta. Ite olin tasan 3 päivää puhelinmyyjänä, ihan luotettavassa firmassa tosin, pää vaan ei kestänyt.. Se ei ihan kenentahansa hommaa oo...

Katso että iso talo ja että kunnon pohjapalkka joka pysy aina, ei vain harjoittelussa ja siihen päälle se provisio.

Yrityksille luultavasti mukavempi myydä. Esim Fonecta myy google hakuja ja sitten on joka kaupungin paikallislehdet yms..

Mulle on taas sanottu, ja itse huomannut että tuo pohjapalkka ei monessakaan paikassa oo käytössä, eli kaikki koostuu provikasta. Ite olin tasan 3 päivää puhelinmyyjänä, ihan luotettavassa firmassa tosin, pää vaan ei kestänyt.. Se ei ihan kenentahansa hommaa oo...

joo, olen kuullut myös noista firmoista. Jossa luvataan jotain mitä ei pidetä ja kuluttajille myynti ei taida olla niin mukavaa. Itse en tekisi.

On siis kunnollisiakin jotka maksaa kunnolla ja kouluttaa myyjät kunnolla ja sitten lisäski niillä kunnon tuote.

Mikä tärkeintä sun pitää itse uskoa tuotteeseen, ei sitä vakuuttelua jaksa jos ei edes itse usko.
SE syö jos mikä.

Joo, kahes paikas oon ollut, kumpikaan ei ollut oikeestaan tosin myyntiä joten luulis et ois ollut helpompaa hommaa kuin myynti, mut kummatkin oli kamalia! Toinen sellanen ajanvaraushomma ja toinen gallup homma jossa kyseltiin asiakkailta niiden tilaamista lehdistä. Ja ne perkeleet ei edes osanneet vastata kysymykseen KYLLÄ tai EI! :D

En suosittele jos sulla ei ole lehmän hermoja, pieniä menoja ja et välitä siitä, onko sulla koskaan vapaa-aikaa tai joudutko kuuntelemaan koko päivän vittuilua/kusettamaan asiakkaita.

Yhteistyössä