Kokemuksia pregnylin näkymisestä r-testissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehkä?

Vieras
Onko kellään kokemuksia kauan pregnyl 5000 näkyy raskaustestissä. Jonkun ohjeen mukaan näkyy max. 10 päivää. Onko kellään näkynyt pidempään? Itselläni tänään 11 toista päivä ja haaleata plussaa näyttää. Voiko edes mahdollinen raskaus näkyä vielä testissä (nyt olisi dpo 9)? Ajoissa ollan testauksen kanssa mutta halusin nähdä nega testin pregnylin jälkeen jotta voisin mahdolliseen plussaan sitten luottaa. Ja kyseessä pregcheck liuska testi.

Siskollani näkyi tuolloin jo plussa, haalea, itseasiassa aiemminkin ja hänelle sanottiin että noin viikon näkee tuo annos Pregnyliä testissä. Varovaiset onnittelut siis :) !!

Mullekin sanottiin että viikon näkyy. Ja pregchek on ehkä paras testi..:) Testaile kuitenkin huomenna aamusella. Jos yhtään vahvempi,voisi plussa olla mahdollinen. Pidän peukkuja! b:)d

Mulla näkyi testissä + 9päivää siirron jälkeen ja oli ihan oikea+. Koska olin hätähousu niin testasin jo muutama päivä siirrosta ja seurasin testeillä kunnes pregnyl hävisi ja sitten tuli plussa :D

Kiitoksia vastauksista. Ajattelin huomenna testata mutta mulla ei ole enempää noita pregcheckejä vaan davidin huonoja liuskoja, eivät ole oikein vertailu kelpoisia. Yhdessä raskaudessa (meni kesken) sain plussan pregckekillä ja samana päivänä david olematon haamu. Mutta jos huomenna plussaa davidilla niin uskaltaisko jo hieman iloita?

Lisää kokemuksia.

Mä joskus testailin pregnyl 5000:n pistämisen jälkeen, niin mulla hävisi noin kahdeksassa päivässä kotitesteistä se annos. Dpo9-11 olen saanut aikaisimmat plussat, mutta siinä tuo dpo9 on ehkä sillä ja rajalla, ettei ole sittenkin ollut pregnyliä.

Ei muuta kuin uutta testiä kehiin, toivon teille parasta joululahjaa.
b=)d

Yhteistyössä