Kokemuksia pöytätiskikoneista.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Löytyykö keneltäkään?

Joudutaan muuttamaan vuokralle pieneen asuntoon ja siihen ei mahdu tavallinen tiskari.
Mutta käsinkään en halua tiskata. :ashamed:
Onko ne pöytämallit ihan kaameita vaiko asiansa tekeviä?

:flower: =)
 
oli sellainen. Ei muuta mahtunut. Tykättiin kovasti. Ostettiin eka käytettynä ja kun se sanoi sopimuksensa irti ostettiin toinen. Se meni sitten eteenpäin kun muutettiin nykykämppään.
 

Yhteistyössä