kokemuksia pitkän matkan lennoista 9kk lapsen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 83

Vieras
Hei!

Olisin kiinnostunut tietämään oletteko matkustaneet 9kk lapsen kanssa pitkiä lentomatkoja (usa:han)..jos olette niin kuinka on sujunut? Onko lapsi saanut nukuttua lentokoneessa?Kuinka on vaikuttanut nousut ja laskut pikkuisiinne? Finnairilla on saatavilla vauvan koppa lennon ajaksi mutta niissä on pituus ja paino rajat joten en ole varma mahtuuko pikkuinen kuitenkaan enään niihin. Oma paikka olisi kuitenkin vielä turha koska ei lapsi jaksa istua niin pitkään penkissä ja 9kk ei olisi varmaankaan hyvä istua. Kiitos kaikille jotka jaksatte vastata ja kertoa kokemuksia=)

Mulla on ollut aina hyvátuuri (sen jälkeen kun koppaan ei ole enään mahtunut raja tais olla 70cm painoo en muista),että on ollut viereinen istuin tyhjänä oon saannut siten poja nukkumaan siihen vierelle eikä syliin mikä on pitkän päälle aika rasittavaa,kun ei sitten ite pysty nukkumaan.Leluja ja kirjoja mulla on ollut aina mukana ja finski tarjoo aina jotain leluja ja kirjoja iän mukaan. Kaikilla lennoilla olen aina laittanut tissin suuhun pojalle nousuissa ja laskuissa niin ei itkenyt. ja nyt tulee eka kerta eteen kun ollaan jo jätetty imetys ja aion antaa sen juoda nokkamukista jos se vaikka auttais tästä eteenpäin.
Olen aina lentänyt yksinäni pojan kanssa joten luulen että jos on kummatkin vanhemmat muka niin pääsee helpommalla

Yhteistyössä