KOKEMUKSIA phks:sta?

:flower: Heips, te jo synnyttäneet Lahdessa PHKS:SA, kertokaapa kokemuksia lääkäreistä/kätilöistä ja ennen kaikke asynnytysosastolla olostanne?
Näin odottavan ja sinne synnyttämään menevän olisi mukava lukea tarinoita, mitä odottaa, ainahan on varmaan näitä pahojakin tapauksia mutta kaikki saa kertoa ja niin kuin itse kokenut/tuntenut???

Kiitos etukäteen....
 
mä olen synnyttänyt molemmat lapset siellä, eli -02 ja -04. esikoisen kans meni ihan kivasti, mutta toisen kanssa oli töykee kokemus. kätilö oli just eläkkeelle jäävä työhönsä täysin tympääntynyt ja osastollakin oli muutama, jonka kannattais harkita toista ammattia. jotkut taas oli todella mukavia.
 
Mulla on kanssa kahdesta kokemusta PHKS:ssa 01 ja 04. Mutta mä en voisi olla tyytyväisempi kohteluun mitä sielä sai. Aivan ihanaa henkilökuntaa :D Ensimmäisen kanssa kun menin käynnistykseen oli aikamoinen ruuhka-aika mutta kuitenkin mullekin riitti reilusti aikaa vaikka vasta odottelin supistuksia. Myös ylhäällä vauvan kanssa ollessa tuntui, että kaikkia huomioitiin yhtälailla ja kaikille oli aikaa sopivasti. Ne ketkä halusivat enemmän huomiota saivat sitä ja kuten minä, joka halusin olla enemmän omissa oloissani, sain myös sitä omaa rauhaa. Ihanasti osasivat olla paikalla silloin kun tarvitsi ja muuten eivät paljoa häirinneet. Oli kuin heillä olisi ollut joku ylimääräinen aisti tähän =) Ja olivat kyllä aina ystävällisiä ja huomaavaisia.
 

Yhteistyössä