Kokemuksia pettämisestä, erosta ja yhteenpaluusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Riideltiin, mies halusi erota asiaa mietittyään ja nyt on löytänyt uuden. Kaikki kuukauden sisällä, sitä ennen ei ollut mitään sutinaa kenenkään kanssa. Sitä on turha lähteä pohtimaan..

Mä en halua erota, mies ei halua puhua mun kanssa. Onko muilla ollut vastaavaa? Kuinka tilanne päättyi?

Toki mä annan eron ja myyn talon, lapsen takia en riitele tms. Olen kertonut että en halua päättää suhdetta, mies ei halua puhua mitään.

Ei ole valmis, ei. Sanoi että rakastaa mua, mutta ei halua enää jatkaa.

Kuitenkin kuukausi sitten me suunniteltiin tulevaisuutta ja vannottiin rakkautta. Edes lapsen elämään liittyvistä suunnitelmista se ei puhu, kuten mihin muuttaa ja kuinka lapsen hoitopaikan käy tms.

Mä putosin nyt kyllä ihan kärryiltä.

Siis mikä pettäminen? Jos mies ei ole pettänyt, niin miksi kaipaat kokemuksia pettämisestä?

Ja yhteenpaluusta lienee nyt aivan turha haaveilla. Pakko vain hyväksyä, että mies aikoo jatkaa omaa elämäänsä ilman, että sinä kuulut siihen, kuten ennen.

kai mä sen jotenkin koen pettämisenä, että viikko eron jälkeen löytää uuden. Varsinkin kun ei olla edes omia asioita saatu selväksi, mitään papereita tehty tms. Mistään ei olla puhuttu..

[QUOTE="heluna";27989179]no jos on aviossa niin ei se homma ole sillä selvä ilmoittamalla! kato kun harkinta-aika on 6kk.. sen ajan on naimisissa vaikka ei haluaisi ja kyllä mä lasken että se on pettämistä![/QUOTE]

Kyllä se on aivan selvää, jos toinen on kantansa ilmoittanut.

Vaikka sitä vielä papereissa olisikin aviossa, niin kyllä tuossa kohtaa sillä on enempi merkitystä, että miten asiat käytännössä ovat. Jos pari on eronnut, ovat he eronneet, riippumatta siitä, onko heille vielä virallista avioeroa myönnetty.