Kokemuksia panacodista

pikkubertta harmaana
Juu, janottaa minuakin ja mulla ainakin riippuu tuo lisääntynyt päänsärky että mihin vaivaan olen lääkettä joutunut ottamaan. Jos migreeniin otan eli satunnaisesti, silloin auttaa päänsärkyyn mutta kun jouduin selkään Panacodeja syömään paljon niin silloin teki päänsärkyä.
 
"äiti"
Panacod kuivattaa. Se lukee muistaakseni myös tuoteselosteessa. Siksi se pitää nauttia runsaan veden kera ja muutenkin kannattaa juoda paljon, jos käytät sitä. Muuten olen kyllä ollut tosi tyytyväinen, kun joskus olen tarvinnut. Jos lääke ei sovi sulle ota yhteyttä lääkäriin, että löytäisitte sulle sopivan. Tiedän joitakin ihmisiä, joille Panacod éi sovi ollenkaan.
 
Joo mulla on selkä ihan niin paskana, ettei pysty ees nukkumaan. Ite just nyt pelkään sitä migreeniä seuraavaksi, kun on vähän sen tyyppinen päänsärky että vois alkaa.

Mutta "hyvä" että sullaki on samoja kokemuksia niin en sentään vainoharhaiseksi oo tulossa. :D onneksi enää about kk, niin on tämä raskaus ja toivottavasti vaivat ohi!
 
Lääkäri sanoi, että panacod on aikalailla ainut vaihtoehto raskausaikana ja pakko kivulle on jotain tehdä kerta en saa nukutuksi, kun muistelin että se ei jostain syystä sopinut mulle (mutta se voi olla myös että se ei sopinut aiempien reumalääkkeiden kanssa yhteen..)

Lääkkeet on kyllä ärsyttäviä! melkein aina ne aiheuttaa jotain uutta vaivaa vaikka parantaisivat sen alkuperäisen..
 
mulla tuli ainaki parista ensimmäisestä lääkkeestä (selkävaivoihin) ihan kamalan huono olo,jopa krapulainen ja sellanen sekanen.. sekanen olo tuli kyllä myöhemminkin, hyvin kyllä sai nukuttua sitten kun otti lääkkeen! ja kyllä, kovasti janotti!!!

muista juoda paljon!!!
 
Mulle tulee kans about tunnin jälkeen ottamisesta sellainen "aineissa oleva" olo ja se kyllä auttaa nukahtamaan vaikka kipu ei katoakkaan. Kipua se kuitenkin muuttaa vähän ja tekee siitä sillä tavalla siedettävämpää.

Pitää siis jatkaa järjetöntä juomista. Mun oli pakko viime yönäki vessassa käydessä ja kääntymään heräillessä juoda joka kerta,--> meni yli litra vettä ja sehän taas jatkoi kierrettä lisäten vessakäyntejä.

Kiitos kokemuksienne jakamisesta! :)
 
Mullakin kuivatta suuta, taitaa olla ihan yleinen sivuvaikutus panacodissa. Mullakaan ei Panacod auta päänsärkyyn tai migreenin. Itse joudun aina ottamaan buranaa päänsärkyyn vaikka olisin saman päivän aikana ottanut useammankin panacodin.
 

Yhteistyössä