kokemuksia Nuvaringista

  • Viestiketjun aloittaja nelson
  • Ensimmäinen viesti
nelson
Kuulisin mielelläni kokemuksia Nuvaringista.Itse vaihdoin just niihin kun noi 7vuoden aikana kokeilin Cilestit,Melianet ja FEmodenin ja mikään ei sopinut. Päätin nyt sitten vielä kokeilla näitä vaikka on ollut puhetta että alettaisiinn puoliskon kanssa yrittämään 1. kesällä
 
käytin Nuvaringia 2 vuotta kunnes nyt jätinpois ku lasta aletaan yrittämään helmikuun jälkeen ja voin sanoa että tuo Nuvaring oli paras ehkäisymenetelmä mitä olen käyttänyt ja sitä ennen testasin varmaan kaikki mahdolliset pillerit...ei ollut haluttomuutta eikä mitään muutakaan..alussa oli vaikea tottua kun oli sellainen tunne että renkula tippuu pois mutta sitä kesti ehkä kuukauden ja sen jälkeen en tuntenut mitään kun se oli sisässä ja voin lämpimästi suositella sitä.
 
mulla on nyt toista kuukautta rengas käytössä ja paras ehkäisy mulle tähän saakka! Kokeiltu on jos jonkinmoista pilleriä näistä matalahormoniseista vaihtoehdoista, ei ole mikään sopinut, !
Nuvaringin kanssa ei ole ole mitään ongelmaa! =)
Ekat viikot oli ehkä just sitä että etoi ja oli päänsärkyä mutta sekin meni parissa viikossa ohitse.
Suosittelen!!! =)
Hormonit vapautuu säännöllisesti ei tule ns. hormonipiikkejä, eikä "pää" sekoa!! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 15:29 Minski kirjoitti:
käytin Nuvaringia 2 vuotta kunnes nyt jätinpois ku lasta aletaan yrittämään helmikuun jälkeen ja voin sanoa että tuo Nuvaring oli paras ehkäisymenetelmä mitä olen käyttänyt ja sitä ennen testasin varmaan kaikki mahdolliset pillerit...ei ollut haluttomuutta eikä mitään muutakaan..alussa oli vaikea tottua kun oli sellainen tunne että renkula tippuu pois mutta sitä kesti ehkä kuukauden ja sen jälkeen en tuntenut mitään kun se oli sisässä ja voin lämpimästi suositella sitä.
peesi! reilut 3v oli käytössä ja olin todella tyytyväinen!
 
Retiisi
Mulla on ollut vuoden käytössä ja tosi hyvät kokemukset. En huomannut mitään kummempia oireita, ainoastaan silloin kun laitoin ekan renkaan, esiintyi tiputteluvuotoa sen ekan kk, mutta sittemmin ei mitään negatiivista sanottavaa.
Rengas ei tunnu mitenkään mulla, eikä oo tarvinnut ottaa pois edes seksin ajaksi, kun mies sanoo ettei se häntä häiritse vaikka tunteekin sen.
Hintavampi se tosin on kun monet muut menetelmät, mutta mun mielestä niin helppo ja kiva, että mielellään maksan.
 

Yhteistyössä