G Glorinha Aktiivinen jäsen 07.09.2008 7 381 0 36 25.12.2010 #1 Mun puhelin hajosi ja olen täällä yrittänyt katsella mahdollisia vaihtoehtoja, kun ekana arkipäivänä taitaa puhelinkauppa kutsua. Onko kokemusta tuosta? Tai onko ehdotuksia? Ainoa vaatimus on, että täytyy olla ainakin 3G-puhelin.
Mun puhelin hajosi ja olen täällä yrittänyt katsella mahdollisia vaihtoehtoja, kun ekana arkipäivänä taitaa puhelinkauppa kutsua. Onko kokemusta tuosta? Tai onko ehdotuksia? Ainoa vaatimus on, että täytyy olla ainakin 3G-puhelin.
T "tööt" Vieras 25.12.2010 #3 Sain juuri työpuhelimeksi C6:n. Kosketusnäyttö(resistiivinen), qwerty-näppis, gps, wlan, kamera 5 mp. I like.
Sain juuri työpuhelimeksi C6:n. Kosketusnäyttö(resistiivinen), qwerty-näppis, gps, wlan, kamera 5 mp. I like.
T "tööt" Vieras 25.12.2010 #4 Näemmä mainitsemastani mallista on jo seuraava sukupolvikin ilmestynyt, erona on kapasitiivinen kosketunäyttä ja qwerty-näppis puuttuu
Näemmä mainitsemastani mallista on jo seuraava sukupolvikin ilmestynyt, erona on kapasitiivinen kosketunäyttä ja qwerty-näppis puuttuu