Kokemuksia nicorette inhalaattorista?!

Osta Zyban - https://euroclinix.net Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Lopetettuani tupakoinnin, käytin kaksi viikkoa 1 mg päivässä ja sitten olen ottanut vain yhden tabletin päivässä, koska en tunne tarvitsevani enempää. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä käytin aluksi inhalaattoria ja tabletteja. Inhalaattorin hyvä puoli on siinä että siinä on samaa toimintoa kuin tupakoinnissa, jotain on suussa ja käsillä tekemistä. Mä saatoin pyöritellä sitä inhalaattoria suussani tunnin kerrallaan vaikkei siitä mitään nikotiinia enää tullut, mutta kuitenkin helpotti mua. Ja olen ollut kohta 6 vuotta tupakatta, korvaustuotteita käytin pari viikkoa.
Minä lopetin myös inhalaattori avulla... Tapatupakoijalle ehdottomasti paras... Tupakatta 22v.
 
vierailija
ei ihme jos tulee purkasta paha olo jos sitä jauhaa kokoajan? itse tein tuota myös kunnes luin ohjeet
joissa lukee selvästi "pure muutama kerta että vahva maku tulee esiin ja sitten jätä purkka poskeen piiloon" ei sitä pidä kokoaikaa pureskella. pari kertaa purasee noin 4-6 min välein ja muuten pitää sen vasten limakalvoja. ei tuu paha olo eikä kurkku kipeäksi eikä mene maha sekaisin ainakaan siis pitäisi.
Aah mäkään en ole lukenut ohjetta. Kokeilin purkkaa ja jäyssytin sitä normisti. Aina mahaan tuli huonompi olo. Hmm mut purkka ei auttanut. Oisko se toi tabletti hyvä onko niitä viel kaupoissa ei kyl oo tullut silmien eteen kun niitä tuotteita kattonut.
 
vierailija
Omasta mielestä inhalaattori on ollut paras.

Omalla kohdalla varmasti vaikuttanut se, että itse olin enemmän koukussa juuri siihen tapaan polttaa, en niinkään siihen nikotiiniin.

Eli helpotti, kun sai toistaa samaa liikettä kun tupakoidessakin. Pelkät purkat ja tabletit eivät minulla toimineet, niistä sai kyllä nikotiinia, mutta se opittu tapa, jota käytin ”rentoutumiseen” jäi noilla puuttumaan.

Pelkkää inhalaattoria käyttämällä siis vieroituin, ja inhalaattorikin äiti jossain vaiheessa sitten itsestään pois.
 

Yhteistyössä