Ei vaikuta. En oo ainakaan kuullut, että kellekään olis pahaa oloa tullut. Ethän sekoita niihin tabuihin mitä lääkäri määrää?vaikuttaako ne tabut niin et tulee paha olo eikä sen takia tee mieli tupakkaa?? Sen takia en purkkia voinu syödä ku tuli nii ällö olo :/
Ne on niitä, mitä myydään ihan marketissakin purkkien vieressä. Toivottavasti ei ole niitä samoja mistä sulle on paha olo tullut, ovat nimittäin todella tehokkaitaei en! pitääkin vissii noita sit kokeilla
Hieno homma! Eikös muuten vaikutakki heti? Mitä lähempänä suun limakalvoa se on, sitä voimakkaammin se vaikuttaa. Muista aina kulettaa pakettia mukana, ettet vain mene kauppaan ilman niitä. Ennen kassoille menoa nakkaat pari nappulaa naamariin niin ei tee mieli ostaa askiatabletit nyt hommattu täytyy sanoa et ei kyl tee mieli tupakkaa ku sen suuhu nakkaa.. Haen vielä sen inhalaattorin jos tulee käsille tylsää.. Mie päätin et se loppu nyt.
Voin suositella! Lopetin sen avulla 30 vuoden röyhyttelyn jälkeen. Muistaakseni imeskelin sitä kuukausia, mutta vähemmän ja vähemmän, jopa lopulta niin että vain yksi patruuna meni päivässä. Olin kuusi vuotta polttamatta ja sorruin sitten tyhmyyksissäni uudelleen kun oli hieman hankala elämänvaihe... Motivaation pitää olla kunnossa ja halu lopettaa vahva niin onnistuu tällä!!!!siinähä se kysymys olikin Lähinnä siis kiinnostaisi onks kukaan tuon avulla lopettanu?
CHAMPIX on tosi hyvä tuote, en tiedä mitä nykyään maksaa mut pari vuotta sitten se oli noin 120 egee kuuri ja aiankin minä pääsin sen avulla hyvin irti.mä oon yrittänyt useita kertoja lopettaa. Mutta niistä nicoreteista tullut niin huono olo, ei ole voinut töissäpureskella niitä purkkia koska piti pysyä kuitenki skarppina. Lääkäriin pitäs varata aika että sais niitä reseptijuttuja. Tietääkö kukaan kuin kalliita ne on?