Kokemuksia nicorette inhalaattorista?!

"mä"
Minä ja monen monta ihmistä lähipiirissä on tuota kokeillut eikä kukaan onnistunut. Aika surkea kapistus, en suosittele. Ne imeskelytabut on olleet parhaimmat, niillä tiedän useammankin lopettaneen :)
 
"hippu"
Mä kans joskus kokeilin ja se tuntui jotenkin tosi tyhmältä eikä siitä mitään apua ollu. Mitäs noi imeskelyjutut on? Oon jo pitempään harkinnu lopettamista ja pitäis asialle tehdäkin jotain.
 
"mä"
[QUOTE="hippu";22199988]Mä kans joskus kokeilin ja se tuntui jotenkin tosi tyhmältä eikä siitä mitään apua ollu. Mitäs noi imeskelyjutut on? Oon jo pitempään harkinnu lopettamista ja pitäis asialle tehdäkin jotain.[/QUOTE]

Niitä myydään samanlaisissa askeissa mitä purkkaakin, mutta ovat sellaisia suht isoja, pyöreitä imeskelytabuja. Aika hinnakkaita, mutta erittäin tehokkaita. Kun jouduin tilanteeseen, missä alkoi hirveästi tekemään mieli tupakkaa niin tuon kun laittoi suuhun ja esim. kielen alle niin samantien alkoi helpottaa. Otin alkuun aina kaksi tabua kauppaan mennessä niin ei tehnyt yhtään mieli kassalla ostaa askia.
 
[QUOTE="mä";22200037]Ei vaikuta. En oo ainakaan kuullut, että kellekään olis pahaa oloa tullut. Ethän sekoita niihin tabuihin mitä lääkäri määrää?[/QUOTE]

ei en! :D pitääkin vissii noita sit kokeilla :)
 
supsupsup
mä oon yrittänyt useita kertoja lopettaa. Mutta niistä nicoreteista tullut niin huono olo, ei ole voinut töissäpureskella niitä purkkia koska piti pysyä kuitenki skarppina. Lääkäriin pitäs varata aika että sais niitä reseptijuttuja. Tietääkö kukaan kuin kalliita ne on?
 
Ton avulla periaatteessa kykenin lopettamaan. Eli pystyin olemaan polttamatta. Ja sitten sitä purkkaa 4mg versiota.


Nyt olen "tilassa" jossa voin loistavasti olla polttamatta, mutta jos tarjotaan tupakka, niin poltan.

Eli tavallaan , jos niin voi sanoa, olen siis polttamatta. En voi sanoa lopettaneeni kuitenkaan.
 
minmin
Mä käytin aluksi inhalaattoria ja tabletteja. Inhalaattorin hyvä puoli on siinä että siinä on samaa toimintoa kuin tupakoinnissa, jotain on suussa ja käsillä tekemistä. Mä saatoin pyöritellä sitä inhalaattoria suussani tunnin kerrallaan vaikkei siitä mitään nikotiinia enää tullut, mutta kuitenkin helpotti mua. Ja olen ollut kohta 6 vuotta tupakatta, korvaustuotteita käytin pari viikkoa.
 
"mä"
tabletit nyt hommattu :D täytyy sanoa et ei kyl tee mieli tupakkaa ku sen suuhu nakkaa.. Haen vielä sen inhalaattorin jos tulee käsille tylsää.. Mie päätin et se loppu nyt.
Hieno homma! Eikös muuten vaikutakki heti? Mitä lähempänä suun limakalvoa se on, sitä voimakkaammin se vaikuttaa. Muista aina kulettaa pakettia mukana, ettet vain mene kauppaan ilman niitä. Ennen kassoille menoa nakkaat pari nappulaa naamariin niin ei tee mieli ostaa askia :)
 
lklkl
mikrotab on ihan ehdoton. mulle ei purkat ja niksapastillit käyneet. lievä laastari ja himotukseen mikrotabit (apteekista ja ärrältä- harvemmin kaupoista löytää) - toimii!
 
"poju"
Ite tulin tossa kolmisen päivää sitten kipeeksi. Flunssa ynnä kurkunpääntulehdus, ennen poltin n.askin päivässä. Eilen en polttanu enää yhtää ja hain apteekista inhalaattorin. Kyllä tuntuu ainaki miulla helpottavan oloa.
Imeskely tabuja mietin kanssa mut aiemmista purkka kokemuksista johtuen en niitä uskaltanu vielä ostaa. Purkasta tuli kurkku kipeäksi ja meni maha sekasin.
 
"poju"
Mietin vaa et toivottavasti sitä sitten töissä pärjää tuon muoviputkilon kanssa. Siellä kun tuppaa olemaan hermot välillä kireellä ja tupakka on ollut se keino kestää yöllä vireenä ja hereillä. (ajan rekkaa). Liekkö liian raju annostus jos hakis niitä imeskely tabletteja lisäks...? Menneeköhä niistä samallai masu sekasin ku purkasta....
 
Niih
En tykänny inhalaattorista. Siitä tuli se nikotiinin kipristelevä fiilis kielen päälle. Inhottava!

Hei! Purkasta ja tabuista voi tulla paha olo, jos niitä syö liikaa! Eli saat nikotiinia tarpeeseesi nähden yhtäkkiä liian ison annoksen. Sama ällä olo tulee, jos vedät liian monta tai liian vahvaa röökiä...heps! Eli mä lopetin purkan avulla, mut en jauhanu sitä suussa koko aikaa! Purin hetken ja sitten jemmasin poskeen hampaitten taakse, tai paperille tms kunnes taas pureksin sitä hetken. Paha olo tosiaan tuli äkkiä jos söi sitä liian paljon.
 
"Medeia"
ei ihme jos tulee purkasta paha olo jos sitä jauhaa kokoajan? itse tein tuota myös kunnes luin ohjeet
joissa lukee selvästi "pure muutama kerta että vahva maku tulee esiin ja sitten jätä purkka poskeen piiloon" ei sitä pidä kokoaikaa pureskella. pari kertaa purasee noin 4-6 min välein ja muuten pitää sen vasten limakalvoja. ei tuu paha olo eikä kurkku kipeäksi eikä mene maha sekaisin :p ainakaan siis pitäisi. :)
 
Vemmu
Kyllä parhaimmat "inhalaattorit" lötyvät sähkötupakasta. Se on periaatteessa ihan sama idea, mutta noin 1100 kertaa toimivampi. Sitä kun imaisee pari kertaa, niin ei tee enää mieli polttaa. Tuo Nicoreten inhalaattori on ihan lelu, eikä varmaan auta oikeasti ketään.
 
vierailija
siinähä se kysymys olikin :) Lähinnä siis kiinnostaisi onks kukaan tuon avulla lopettanu?
Voin suositella! Lopetin sen avulla 30 vuoden röyhyttelyn jälkeen. Muistaakseni imeskelin sitä kuukausia, mutta vähemmän ja vähemmän, jopa lopulta niin että vain yksi patruuna meni päivässä. Olin kuusi vuotta polttamatta ja sorruin sitten tyhmyyksissäni uudelleen kun oli hieman hankala elämänvaihe... Motivaation pitää olla kunnossa ja halu lopettaa vahva niin onnistuu tällä!!!!
 
vierailija
mä oon yrittänyt useita kertoja lopettaa. Mutta niistä nicoreteista tullut niin huono olo, ei ole voinut töissäpureskella niitä purkkia koska piti pysyä kuitenki skarppina. Lääkäriin pitäs varata aika että sais niitä reseptijuttuja. Tietääkö kukaan kuin kalliita ne on?
CHAMPIX on tosi hyvä tuote, en tiedä mitä nykyään maksaa mut pari vuotta sitten se oli noin 120 egee kuuri ja aiankin minä pääsin sen avulla hyvin irti.
 

Yhteistyössä