kokemuksia minipillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimeinen vaihtoehto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle pillereistä tarjottiin vain tuota cerazettea ja loppu puolen vuoden sisällä sen käyttö.. Sopiiko se edes kellekään? Ja jos jotain muita ns. minipillereitä niin minäki tahon kuulla kokemuksia!!!

onhan niitä muitaki merkkejä esim microluton ja mini-pill. tuota cerazettea varmaan tarjotaan eniten koska siinä on se perus 12tunnin unohdusaika ja siitä on eniten kokemusta imetyksen kanssa. minullekaan ei cerazette sopinut ylläri ylläri.... mutta mini-pill on ollut loistava, ei sivuvaikutuksia ja menkat tulee normaalisti eikä tiputteluja tms... aino miinus on se että ne pitää ottaa ajoissa jo 3tunnin heitto heikentää e-tehoa...

Alkuperäinen kirjoittaja l:
Mulle pillereistä tarjottiin vain tuota cerazettea ja loppu puolen vuoden sisällä sen käyttö.. Sopiiko se edes kellekään? Ja jos jotain muita ns. minipillereitä niin minäki tahon kuulla kokemuksia!!!

Sopi mulle. Ei mitään sivuvaikutuksia. Yhdistelmäpillerit eivät sopineet. Miksi ihmeessä niitä myytäisiin niin paljon jos kerran kaikki saisivat sivuvaikutuksia kuten kuvittelet?