kokemuksia , millä saisi hiusvärin KESTO pysymään hiuksissa kauemmin

Kaupan vaiko kampaajan? Mä oon huomannu et kampaamon väri kulahtaa TOSI nopeesti toisinkuin kaupan. Kaupan kestovärit vissii tuhdimpia ja samaten hiuksille aika myrkkyä :/

Käytä kampaamon hiustenhoitotuotteita, värjätyille hiuksille tarkoitettuja. Jos auttaisi värin pysymiseen.
 
Kaupan väri, ite laitan ja pidän kyllä vaikutusajan , jopa pidempääkin.
Tosin en aina ole värjätyille hiuksille käyttänyt shampoota tai hoitoainetta. Tarvii tästä edes muistaaa aina käyttää niitä myös.
 
Aivan. Vaaleesta ei ehkä niin heti huomaa sitä haalistumista mutta tummasta nopeemmin. Sit vois vaikka jotain hiusnaamioitakin kokeilla. Tiedä jos niistä ois apuja. Ja varmaan mitä enemmän käsittelet, sitä enemmän kuluu. Kuivaus, kiharrus, suoristus...
 
Tuota
Jos värisävyssä on punaista niin se on sellainen ettei se pysy eikä siihen ole poppakonsteja muutenkaan. Eli vaikka ruskea väri niin aika usein siinä on sekoitettu jotain punaistakin joukkoon jolloin se ei pysy.
Mutta, yksi keino on jolla sitä voi koittaa värin kuin värin kohdalla pidentää, niin älä pese hiuksia hoitoaineella pariin päivään ennen värjäystä. Eli pelkkäk shampoo niin ne hiushuokoset jää auki.
Sitten vasta värjäyksen päälle hoitoaine.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Jos värisävyssä on punaista niin se on sellainen ettei se pysy eikä siihen ole poppakonsteja muutenkaan. Eli vaikka ruskea väri niin aika usein siinä on sekoitettu jotain punaistakin joukkoon jolloin se ei pysy.
Mutta, yksi keino on jolla sitä voi koittaa värin kuin värin kohdalla pidentää, niin älä pese hiuksia hoitoaineella pariin päivään ennen värjäystä. Eli pelkkäk shampoo niin ne hiushuokoset jää auki.
Sitten vasta värjäyksen päälle hoitoaine.
Thänks :flower:
Käytän punertavaa hiusväriä ja se tosiaan hälvenee pois 3viikossa ja en käytä kihartimia, föönejä ja hiuslakkaakin harvoin.

Kokeilenpa tuota hoitoaine hommaa sillä en ole sitä koskaan kokeillut tai edes kuullut.
 
miuma
Minulla on värin kestoa auttanut hiuksiin jätettävä hoitoaine, joka on tarkoitettu värjätyille hiuksille. :) Itsellänikin on hieman punaiseen murretut hiukset, joten väri kulahti nopeasti pois. Suihkutettava hoitoaina auttoi :)
 
minä
Kokeilepa ostaa kampaamosta sellaista värjättyjen hiusten väripigmentti hoitoainetta.Tosi hyvä tuote, se siis kevyesti värjää ja hoitaa siis syventää väriä.On tosi hyvä itse käytän sitä aina silloin, kun hiukseni ovat punaiset.
 
adsfdsf
Alkuperäinen kirjoittaja Jamssi:
Kaupan vaiko kampaajan? Mä oon huomannu et kampaamon väri kulahtaa TOSI nopeesti toisinkuin kaupan. Kaupan kestovärit vissii tuhdimpia ja samaten hiuksille aika myrkkyä :/

Käytä kampaamon hiustenhoitotuotteita, värjätyille hiuksille tarkoitettuja. Jos auttaisi värin pysymiseen.
ne on samoja värejä kampaajalla ja kaupas ettäs sen tiiät
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Jos värisävyssä on punaista niin se on sellainen ettei se pysy eikä siihen ole poppakonsteja muutenkaan. Eli vaikka ruskea väri niin aika usein siinä on sekoitettu jotain punaistakin joukkoon jolloin se ei pysy.
Mutta, yksi keino on jolla sitä voi koittaa värin kuin värin kohdalla pidentää, niin älä pese hiuksia hoitoaineella pariin päivään ennen värjäystä. Eli pelkkäk shampoo niin ne hiushuokoset jää auki.
Sitten vasta värjäyksen päälle hoitoaine.
Thänks :flower:
Käytän punertavaa hiusväriä ja se tosiaan hälvenee pois 3viikossa ja en käytä kihartimia, föönejä ja hiuslakkaakin harvoin.

Kokeilenpa tuota hoitoaine hommaa sillä en ole sitä koskaan kokeillut tai edes kuullut.
Kantsii myös ostaa punaisille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitsikkaa, sellaisia missä on punapigmenttiä. Mulla on myös punainen letti ja tosi hyvin on väri pysynyt, kun käytän tiettyjä punaiselle fledalle tarkoitettuja mömmöjä =) .
 

Yhteistyössä