kokemuksia mikkelin sairaalasta kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja mirkkuli
  • Ensimmäinen viesti
mirkkuli
millainen paikka mikkelin keskussairaala on synnyttää, entä elo synnyttäneenä osastolla. Lääkärikunta ei kovin kummosia kehuja taida saada, mutta jos nyt gyvää hoitoa edes hoitajilta...
 
1983
moi mä olen ollu siel 2kertaa ja antasin 8 arvosanaksi. noi lääkärit on kyl sen paikan huonoin puoli. hyvä puoli oli nuoret hoitsut jotka vielä jaksaa tehdä työtään. ja miinuksia tuli vanhoista hoitajista jotka jo tympiintyneitä hommaansa. hoito kyl muuten hyvää ja toiveita kuunneltiin.
 
Mansku-75
Synnytin MKS:ssa huhtikuussa 2004 kolmen viikon sairaalassa makailun jälkeen. Varsinkin synnytyksen jälkeinen hoito ja ohjaus olivat erinomaista. Eipä siinä sitä ennenkään ollut valittamista, mutta se makoilu ei ollut herkkua, joten ei muutenkaan jäänyt niin mukavat muistikuvat. Lääkäreistä ei ole huonoa sanottavaa, tosin ei niitä itse synnytyksessä tarvittukaan. Tuossa ajassa niitä ehdin tapaamaan jo aika monta (6). Kätilöiksi synnytykseen sattui mielestäni onneksi kaksi varsin kokenutta kätilöä. Tunsin olevani "turvallisissa" käsissä ja satuin olemaan silloin ainut synnyttäjä, joten sain aika paljon huomiota.

Ohjausta imetykseen ja vauvan hoitoon annettiin aina, kun sitä rohkenin pyytää ja ihan kädestä pitäen. Vauvan sain ottaa vierihoitoon tai viedä vauvalaan, jos siltä tuntui.
 

Yhteistyössä