Kokemuksia Meri-Oulun neuvolasta?

Laittakaas kokemuksia Meri-Oulun neuvolasta. Hyvät ja huonot kokemukset olisivat tervetulleita. Mietin, mihin varaisin ajan varhaisultraan, mutta ei ole kokemusta tai tietoa kyseisestä paikasta. Hinta vain houkuttaa. :)

Huippu paikka! Kesäkuussa kävin siellä katsastamassa viikolla 23 olevaa masuasukkia :) Noh, toki syy käyntiin oli, että halusin selvittää sukupuolta, kun sitä ei rakenneultrassa lääkäri suostunut katsomaan.. Kätilö siellä kertoi todella tarkkaan mitä missäkin oli ja saatiin tosi paljon kuvia muistitikulle, jopa pari videopätkää missä vaavi potkiskelee urakalla :) TODELLAKIN 50€ arvoinen käynti!!

Nyt tietty kiinnostaa, onko muilla kokemuksia siitä, onko sukupuoliveikkaus pysynyt oikeana ??:) Minulle sanottiin, että tyttö ois tulollaan, mutta hieman pelottaa kuitenkin, koska monesti väärinpäin menee juurikin nämä tyttöveikkaukset :p

Hei. Minä kävin kokoarvioultrassa pari viikkoa sitten ja tosi kannattava reissu oli. Oma kunta ei alkanut laittamaan lähetettä polille, joten otin oikeuden omiin käsiin. :) Jotkut ovat kritisoineet, kun nainen on "vain kätilö", niimpä meille kyllä odl:ssakin ultrasi kätilö sekä eka ultrassa, että rakenneultrassa. Ja tällähän kätilöllä on melkoinen työkokemus ja muitakin aihetta tukevia ammatteja. Ja poikahan siellä näkyi, toki vk 36 näkyy jo selvästi. :)

Rauhallinen ja mukava paikka asioida ja mekin saimme paljon kuvia.Lapsesta sanottiin että poika on tulossa, kun näkyi uloke,mutta sitten sanottiin ettei kannata vielä vaaleansinisiä vaatteita ostaa:)no...tyttö kuitenkin syntyi

Varhaisultrassa kävin. Kodinomainen paikka ja todella lämmin ja mukava vastaanotto sekä puhelimessa että käynnillä. Rauhassa teki ultrauksen ja selitti tarkkaan kaikki mitä näkyy. Tuli jotenkin sellainen kuva, että on aidosti kiinnostunut MINUN vauvasta ja voinnista. Tykkäsin siis kovasti.:) Kuvia sai sähköpostiin 4kpl.

Yhteistyössä