Kokemuksia Me and I vaatteista

  • Viestiketjun aloittaja Mintsu
  • Ensimmäinen viesti
Kupla-77
olen tykännyt. Yhdestä väri haalistunut, mutta jotenkin sopii retromaisuuteen. Pitkään ja paljon pidetty. Itselläkin yhdet velourhousut, joita pitänyt paljon nyt raskaana ollessa. Aika hintavia, mutta ei valittamista.
 
fanitus
Olen ostanut me&i vaatteita kevään 2008 mallistosta lähtien ja olen tykännyt tosi paljon. Sekä lasten että aikuisten vaatteita meillä on tosi paljon ja suurin osa on edelleen aivan loistavassa kunnossa. Toki joitain pettymyksiä on ollut matkan varrella, mutta näinhän se on joka merkin kanssa.
Eli meillä on kyllä vain positiivisia kokemuksia, lapset rakastaa vaatteita ja äiti tykkää myös :)
 
jepjep
ylihintaisia, ei mitenkään erikoisia vaatteita. en siis suosittele. kivan värisiä ja mallisia, mutta samantyylisiä saat varmasti PALJON halvemmalla monesti putiikista. Ostin pojalle kyseisen firman housut ja niistä meni ekan pesun jälkeen kuminauha vyötäröltä ihan kiemuralle.... koskaan ei esim hennesin paljon halvemmissa vaatteissa ei oo käynyt noin, vaikka käytettynäkin on ostettu!! älä vaan erehdy me and i -kutsuille!! :)
 
no..
meillä on meandilta lapsella pyyhe, ruokalappu, semmonen ohut "peitto" ja sitten on semmoset haalarit.. kaikista tykänny ihan hirmusen paljon, nuo haalarit vaan on vähän hassun malliset mut sopii mein pallerolle :D
 
rottakarkki
Ihan ot, paljonko vois huutiksessa pyytää käyttämättömästä Me&I rottakarkkimekosta? En tiedä yhtään paljonko sen arvo on uutena, sillon ku niitä myytiin (sain sen salaisena vaatteena)
 
rottakarkki
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksi
 
rottakarkki
Alkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksi
mitä kokoa :D
74/80 lukee kokolapussa, mutta mun mielestä se on aika ison kokoinen, ainakin se 80
 
Alkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:
Alkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksi
mitä kokoa :D
74/80 lukee kokolapussa, mutta mun mielestä se on aika ison kokoinen, ainakin se 80
kurja kun meil ei oo noin pieniä :( olisin ostanu pois
 
rottakarkki
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:
Alkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksi
mitä kokoa :D
74/80 lukee kokolapussa, mutta mun mielestä se on aika ison kokoinen, ainakin se 80
kurja kun meil ei oo noin pieniä :( olisin ostanu pois
Niitä oli huutiksessa eri kokoisia ainakin silloin kun katoin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yes:
Kivoja vaatteita, kuitenkin enemmän käännyn esim Duns puoleen - organisia ja halvempia.
me&i laatu on sit 1000 kertaa parempi ku dunsin.. molemmista kokemusta, me&i pitää kutinsa aina vaan =) ovat meillä ihan suosikkivaatteita, niin lasten kuin aikuisten! mieskin aina jaksaa pestessään ja silitellessään kehua, miten helppohoitoiia ja siistejä me&it on! =)
 
harmi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja eikö:
noita uutuuksia saa ostettua wepshopista? tyhmänä en tajunnut..ainoastaan vanhoja malleja?
juu, ei uutuuksia =) vain vanhoja varastonloppuja ja jotain malleja joita ei oo koskaan muualta saanutkaan! =)
olin jo innoissani :D .huonosti kokoja noissa "vanhoissa"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja eikö:
noita uutuuksia saa ostettua wepshopista? tyhmänä en tajunnut..ainoastaan vanhoja malleja?
juu, ei uutuuksia =) vain vanhoja varastonloppuja ja jotain malleja joita ei oo koskaan muualta saanutkaan! =)
olin jo innoissani :D .huonosti kokoja noissa "vanhoissa"
juu, uusia sitten saa taas myyjiltä =) ei kai he voi syödä myyjien ansioita?
 

Yhteistyössä