Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
mitä kokoaAlkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
74/80 lukee kokolapussa, mutta mun mielestä se on aika ison kokoinen, ainakin se 80mitä kokoaAlkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
kurja kun meil ei oo noin pieniä olisin ostanu poisAlkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:74/80 lukee kokolapussa, mutta mun mielestä se on aika ison kokoinen, ainakin se 80mitä kokoaAlkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
Niitä oli huutiksessa eri kokoisia ainakin silloin kun katoinAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:kurja kun meil ei oo noin pieniä olisin ostanu poisAlkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:74/80 lukee kokolapussa, mutta mun mielestä se on aika ison kokoinen, ainakin se 80mitä kokoaAlkuperäinen kirjoittaja rottakarkki:Katoin jo, ja siellä oli useampia ja hinnat 15-31 euroa ja mun mielestä tuo 31 euroa kuulostaa aika paljolta. Pitää kokeilla vaikka sillä 15 eurolla jos menis kaupaksiAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:kato huutiksesta mitä pyytävät niistä vaatteista
me&i laatu on sit 1000 kertaa parempi ku dunsin.. molemmista kokemusta, me&i pitää kutinsa aina vaan =) ovat meillä ihan suosikkivaatteita, niin lasten kuin aikuisten! mieskin aina jaksaa pestessään ja silitellessään kehua, miten helppohoitoiia ja siistejä me&it on! =)Alkuperäinen kirjoittaja yes:Kivoja vaatteita, kuitenkin enemmän käännyn esim Duns puoleen - organisia ja halvempia.
juu, ei uutuuksia =) vain vanhoja varastonloppuja ja jotain malleja joita ei oo koskaan muualta saanutkaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja eikö:noita uutuuksia saa ostettua wepshopista? tyhmänä en tajunnut..ainoastaan vanhoja malleja?
olin jo innoissani .huonosti kokoja noissa "vanhoissa"Alkuperäinen kirjoittaja vieras :juu, ei uutuuksia =) vain vanhoja varastonloppuja ja jotain malleja joita ei oo koskaan muualta saanutkaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja eikö:noita uutuuksia saa ostettua wepshopista? tyhmänä en tajunnut..ainoastaan vanhoja malleja?
juu, uusia sitten saa taas myyjiltä =) ei kai he voi syödä myyjien ansioita?Alkuperäinen kirjoittaja harmi:olin jo innoissani .huonosti kokoja noissa "vanhoissa"Alkuperäinen kirjoittaja vieras :juu, ei uutuuksia =) vain vanhoja varastonloppuja ja jotain malleja joita ei oo koskaan muualta saanutkaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja eikö:noita uutuuksia saa ostettua wepshopista? tyhmänä en tajunnut..ainoastaan vanhoja malleja?