Kokemuksia MAXI COSI MOBI TURVAISTUIMESTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Katselin netistä käytettynä aivan uudenveroista maxi cosin Mobi-turvaistuinta, joka on tarkoitettu 9-25 kiloa painaville ja asennetaan selkä menosuuntaan.

Onko kellään kokemuksia istuimesta? Millainen on käytössä?
Ja mahtuukohan pieneen autoon?

Meillä on se istuin ja mahtuu ainakin Passattiin erinomaisesti (tosin ei pieni auto..). Tykkään, kun istuin on tilava (paljon tilavampi kuin esim. Akta) ja jalkatilaakin jää lapselle hyvin ja ihan varmasti mahtuu siihen 3v asti.

On ihan hyvä istuin, helppokäyttöinen. Vaatii paljon / todella paljon tilaa autossa, vyöt ovat pehmeähköt, helppo muuttaa istuma-asentoa ajossa. Saa hyvin lepoasentoon, joten sopii myös pienemmille lapsille helpommin. Jalkatilaa jää hyvin, mutta vastaavasti tuntuu, että selkänoja on suhteessa lyhyempi. Meillä istuu istuimessa 2v. Menisi varmaan muuten hyvin tuonne 3v. asti tai pidempään, mutta selkänojan lyhyys rajoittaa käyttöpituutta. Meillä lapsi varmaan tällä hetkellä n. 90 cm, mutta pää rupeaa kohta tulemaan yli.

Meillä on kyseinen istuin 1½-vuotiaalla. Todella paljon ollaan tykätty.
Kallistuksensäätö on tosi hyvä (vrt. Gracon Cosmiciin), jalkatilaa tosiaan jää paljon.
Istuin on meillä Lagunassa, vie kyllä suht paljon tilaa "syvyyssuunnassa".
En antais pois! :D

Suosittelen siis lämpimästi, jos vaan autoon mahtuu. Kannattaa melkein käydä Lastentarvikkeessa tms. kokeilemassa. =)

Heips, voisko joltain saada Maxi Cosi Mobin käyttöohjeet kopsattuna? Itse saatiin istuin käytettynä, mutta käyttöohjeet on hukkapiilossa ja ne ois kyl tosi tarpeen, et osaa sit asentaa istuimen oikein. Voisin maksaa postitus + kopiointikulut mielelläni!

Alkuperäinen kirjoittaja Käypäläinen:
Heips, voisko joltain saada Maxi Cosi Mobin käyttöohjeet kopsattuna? Itse saatiin istuin käytettynä, mutta käyttöohjeet on hukkapiilossa ja ne ois kyl tosi tarpeen, et osaa sit asentaa istuimen oikein. Voisin maksaa postitus + kopiointikulut mielelläni!

Mulla ois manuaali. =) Voisin skannata sen ja laitta s-postilla? Laita yyveetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Mulla ois manuaali. =) Voisin skannata sen ja laitta s-postilla? Laita yyveetä.

Heips, siis toi Mahvia oon mä käypäläinen. Rekkauduin vihdoinki tänne. Mut laittelen yv:nä mailiossan kun mahtuupi siun laatikkoon =)

Heips,

ilmoittaa, että vastaanottajan postilaatikko on täynnä, kun olen yv:nä yrittäny laittaa sulle sähköpostiosoitettani manuaalia varten.

-Käypäläinen

quote="Miracles"]

Mulla ois manuaali. =) Voisin skannata sen ja laitta s-postilla? Laita yyveetä.[/quote]

Heippa!
Huomasin että täällä keskustellaan samasta istuimesta minkä itsekin ostin käytettynä.. Sama ongelma mulla, ei käyttöohjeita. :( Emme osaa säätää lapsen vöiden korkeutta, miten se tehdään?? Saisiko joltain käyttöohjetta vaikka skannattuna, että osataan asentaa istuin oikein autoon?

Kiitos! :)

Yhteistyössä