Kokemuksia LG-digi-taulu-tv:stä tai LG-merkistä televisiona?

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
Onko kokemuksia että onko hyvä merkki?

Me ei enää osteta meidän talouteen yhtäkään Philips merkkistä kodinkonetta.
meillä on nyt ollu 4v2kk Philipsin tavis 32-tuumanen televisio ja nyt jo menee rikki. Kettuillut jo 3kk :kieh:

Nyt ajateltiin ostaa digi-taulu-tv.

Ajateltiin tollasta LG-merkkistä joka on tossa linkissä.
http://www.veikonkone.fi/application?origin=index.jsp&event=bea.portal.framework.internal.portlet.event&pageid=Products&portletid=Product05Portlet&wfevent=link.show_product&product_id=1360&cat_sel_id=91&category_main_id=2

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
meillä philipsin töllö ollu jo 8v ja yhä toimii ku unelma :D

No se on kiva kuulla että teillä toimii =)
Mä en ymmärrä et miks meillä tulee aina joku maanantai kappale niin ku sama juttu oli pari vuotta sitten Fujitsu Siemen pöytäkoneessakin ja maksoki paljon että siihen 1399e pöytäkoneen hintaan pitäs saada hyvä kone mut toisin kävi.
Saatiin rahat takasin kuluttaja asiamiehen kautta ku sitä kone asiaa vitkuteltiin 5kk. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Kiitos kaikille vastauksista ja ehdotuksista. :flower:

mä antoi sinulle taas väärä sivu,poistin sen jo,mies koht tulee suihkusta mä kysyn häneltä,kun hän tie yks edullinen sivu internetissä :)

Ok.

Ajateltiin mennä huomenna kattomaan tota Veikon koneeseen kun on kanta-asiakkaille toi LG:n digi-taulu-tv 888e normaalisti 1199e.
Tarjous on voimassa sunnuntaihin 3.12. asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
meillä philipsin töllö ollu jo 8v ja yhä toimii ku unelma :D

philips on paska sorry :x

Ei muuten ole. :|

kummasti meidänkin paska on toiminu :laugh:

Joo meil on ollu jo kaks isoo paskaa ja kaks sellasta 26" pikkupaskaa. Ekat paskat on yhä käytössä sukulaisopiskelijoilla.
Nyt tollanen iso taulupaska on ollu käytössä reilun vuoden.

mä antoi sinulle taas väärä sivu,poistin sen jo,mies koht tulee suihkusta mä kysyn häneltä,kun hän tie yks edullinen sivu internetissä :)

Ok.

Ajateltiin mennä huomenna kattomaan tota Veikon koneeseen kun on kanta-asiakkaille toi LG:n digi-taulu-tv 888e normaalisti 1199e.
aijaa no sit se on paljon halvempi =) mä ajatelin että hinta oli 1199

Ok.

aijaa no sit se on paljon halvempi =) mä ajatelin että hinta oli 1199

Juu ei.
Tänään tuli Veikon-Koneen kanta-asiakas lehti joka on voimassa 29.11-3.12 ja siinä oli tuo 888e hinta niin siks sitä ajateltiin.
=)

Meillä on LG:n tallentava digitv, ja on hyvä.Myös pesukoneisiin oon ollu tyytyväinen, ne on jo jonkun vuoden ollu ja toimii kun unelmat, vaikka tiskikoneen huuhtelukirkastesäiliöön on laitettu putkimiestä ja pyykkäriin vaihdettu uusi tiiviste kun entiseen tuli puremavika..meillä pieni ja ahkera remonttimies!

Meillä on tämä
http://www.expertasa.fi/epages/Capnova.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Konepiste/Products/8801031064922

Ostettiin vasta nyt syksyllä, joten vaikee sanoa sen enempää kokemuksia. Mutta hyvä on tähän asti ollut! :)

Yhteistyössä