kokemuksia Lahden vuoropäiväkodeista...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erinys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

erinys

Aktiivinen jäsen
09.01.2012
2 651
1
36
päikkyarki edessä ensi syksynä ja kuten on tullut todettua, mies pyörittää omaa baaria ja minä hoitsuna heman osastolla, kolmivuorotyötä siis, kenelläkään kokemuksia Lahden alueen vuoropäiväkodeista? poju olis sitten aloitaessaan 1v7kk...
 

Yhteistyössä