vierailija
Täysin saman olen huomannut. Mihin ihmeeseen täältä häviää kaikki negatiiviset kommentit!!! Naurettavaa toimintaa, kyllä kritiikki pitää kestää, ja ihan itse on taloutensa sotkenut, ja sen näkee kyllä hyvin nopeasti, kun ensimmäisenä tulee googlesta tämän yrityksen protestilista.Meille tulee kohta ajankohtaiseksi hommata päiväkotipaikka. Olen jo alustavasti tehnyt tutkimusta lahden päiväkodeista. Tämä ketju on herättänyt huomioni sillä että kaikki negatiiviset asiat poistetaan nopeasti. Mutta eikö se ole ketjun tarkoitus saada selville hyvät sekä huonot puolet paikasta!? Olen käynyt myös tutustumassa pintapuoleisesti tähän päiväkotiin ja huonoja puolia löytyy ikävä kyllä. Lelut on huonossa kunnossa sekä paikka kaipaisi remonttia. Henkilökunta on kyllä mukavaa mutta vaihtuvat kuulemma tiuhaan tahtiin. En tiedä sitten mutta kun netistä katsoo kyseisin yrityksen tietoja niin ulosottoon on mennyt suuria summia. Tämän pystyvät kaikki käydä tarkistamassa. Suosittelen kaikille että tekevät taustatutkimukset paikalle mihin ovat lastaan viemässä.