kokemuksia kuivaavasta pesukoneesta??

Eli edelleen pähkään tän asian kanssa ja kattelin tuommosia. Kuivaako ne kaappikuivaksi kans?

Onko jollain suositella jotain merkkiä/konetta? Mielellään 6kg:sta ylöspäin.

Iso kiitos vastaajille :) Kiire on ku toi jumalanhylkäämä kapistus on virallisesti hajonnu atomeiksi.. :mad:
 
Itse kyselin joskus samaa eikä niitä kukaan kehunut. Kuivausmäärä on esim. pienempi kuin pesumäärä. Eräällä tutulla kone alkoi haista ja asia toistui vaikka korjaaja kävi useasti takuun aikana. Korjaaja olikin kehunut noita koneita kultakaivoksiksi korjaajille. En muuten ostanut...
 
"vieras"
Mulla oli aikoinaan semmonen. Kuivaus kesti toooodella kaaaaaaaun. Yksin elelin, että eipä tullu usein kuivattua sillä pyykkiä. En jaksa uskoa, että perheellisellä toimis kovin hyvin, en ainakaan itselle edes harkitse enää. Ehkä merkeissä tosin on eroa?
 
Meillä on kuivaava pesukone, merkki on joku paikallinen ja tuo kapine kuului kalustoon kun muutettiin. Ja onhan se ihan kätevä, mutta en kyllä itse ostais. Kuivaa ihan ikuisuuden, etenkin jotain pyyhkeitä saa odotella puoli päivää. Välillä tuntuu, että narullakin kuivuu nopsempaa kuin tuossa. Oikeastaan ainoa kätevyys siinä on se, että jos tarvii jotain vaatetta aamuksi, niin se pesee ja kuivaa yön aikana.

Sitä kuinka paljon se kuluttaa vettä ja sähköä en edes halua tietää. Korjausta tuo ei kyllä ole tarvinnut koko sinä aikana kun tässä on asuttu, eli lähes pariin vuoteen. Varmasti merkeissä on eroa, mutta jos tila antaa myöten niin laittaisin kyllä erilliset koneet.
 
"nana"
On meillä ollut nyt noin kk verran. Pesee 9kg kuivaa 6kg. Pikaohjelma pesu+ kuivaus 59min, tavallinen kuivausohjelma kaappikuivaksi saattaa kestää 2,5 tuntia. Mutta tosta pikaohjelmasta olen tykännyt, kun laittaa sen jälkeen pyykit ilmavasti "kuivumaan" niin ne saa jo noin tunnin päästä laittaa kaappiin. Oikein kuivausohjelmalla tulee aivan kuivaa, mutta kun en tykkää silittää niin on parempi että jää vähän kosteaksi.
En tiedä miten olen pärjännyt ilman, ja ah, kuinka ihanan pehmeiltä eritoten pyyyhkeet tuntuu kuivauksen jälkeen! :D
 
"vieras"
Meillä on ollut jo kymmenen vuotta ja itse olen tykännyt. Toki pesutorni olisi kätevämpi mutta parempi tämänkin on kun ei mitään. Rumpuun saa laittaa noin puolet max. täyttömäärästä. Sillä saa kuivattua kaappikuivaksi. Meillä kuivausaikana on käytetty noin 50 min. Kerran on korjattu mutta se meni takuuseen.
 

Yhteistyössä