M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No riippuu kai siitä mitä etsii. Suurin osa tavarasta on minun mielestäni ollut ylihinnoiteltua p*skaa. Siellä myös myydään todella paljon jotain uutta kiina-tavaraa yms, joten käytettyä tavaraa ei ole läheskään joka pöydässä. Kymmeniä kertoja olen siellä käynyt, ehkä 1-2 kertaa tulee mieleeni että olisin sieltä jotain ostanut.
Mä aattelin myydä siellä...
Ei kyllä kuulosta kovin kivalta. Mikähän olis hyvä paikka Kotkassa päästä tavaroista eroon? Mä itte inhoon kirppiksiä joten minkäänlaista kokemusta ei ole paikallisista kirppiksista.
Myytkö ihan sekalaista vai kenties lasten tavaraa pelkästään???
Lapsille siis ihan oma siellä kierikkalassa, kuperkeikka.
Mut ite suosittelisin saarelle tullutta, aika uutta kirppistä(en tiiä nimeä) mut on siinä linja-autoaseman vieressä,entisen filmtownin paikalla.
Tai sit karhulassa on ihan suht siisti se Mauritz & Serafiina(ei mitään hajua nimestä, jotain ton tyylistä kyl). Se on siel Ekotallin luona, melkein vastapäätä.
Entisen kuutospizzan jos tiedät, joku urheilukauppa niin sitä vastapäätä.
Noi must siisteimmät!
Lastentarvikkeita ei ole kai kuin kaksi turvavyöistuinta, eli kuperkeikka ei käy.
Palstan takia en oikein innostu viemään vaatteitakaan myyntiin. Lähinna siis astioita ja kodin pienkoneita.
Käykö tuolla W&M:ssä hyvin porukkaa?