Kokemuksia Kotkan Pennikirppiksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu kai siitä mitä etsii. Suurin osa tavarasta on minun mielestäni ollut ylihinnoiteltua p*skaa. Siellä myös myydään todella paljon jotain uutta kiina-tavaraa yms, joten käytettyä tavaraa ei ole läheskään joka pöydässä. Kymmeniä kertoja olen siellä käynyt, ehkä 1-2 kertaa tulee mieleeni että olisin sieltä jotain ostanut.

No riippuu kai siitä mitä etsii. Suurin osa tavarasta on minun mielestäni ollut ylihinnoiteltua p*skaa. Siellä myös myydään todella paljon jotain uutta kiina-tavaraa yms, joten käytettyä tavaraa ei ole läheskään joka pöydässä. Kymmeniä kertoja olen siellä käynyt, ehkä 1-2 kertaa tulee mieleeni että olisin sieltä jotain ostanut.

Mä aattelin myydä siellä...

Ei kyllä kuulosta kovin kivalta. Mikähän olis hyvä paikka Kotkassa päästä tavaroista eroon? Mä itte inhoon kirppiksiä joten minkäänlaista kokemusta ei ole paikallisista kirppiksista.

Mä aattelin myydä siellä...

Ei kyllä kuulosta kovin kivalta. Mikähän olis hyvä paikka Kotkassa päästä tavaroista eroon? Mä itte inhoon kirppiksiä joten minkäänlaista kokemusta ei ole paikallisista kirppiksista.

Aa, no myynnistä ei mulla oo kokemuksia, mutta eräs tuttava myi ja sanoi että sieltä varastettiin tosi paljon. :/

Taas riippuu varmaan vähän mitä sulla on myynnissä, jos myisin Kotkassa (en enää asu siellä) myisin varmaan Apen kirppiksellä, siellä on ainakin ollut aina porukkaa kun olen käynyt. Jos lastentarvikkeita myyt niin Kuperkeikka oli ainakin muutama vuosi sitten tosi hyvä. W&M center vaikuttaa myös ihan siistiltä, mutta en tiedä miten kauppa käy.

Myytkö ihan sekalaista vai kenties lasten tavaraa pelkästään???
Lapsille siis ihan oma siellä kierikkalassa, kuperkeikka.

Mut ite suosittelisin saarelle tullutta, aika uutta kirppistä(en tiiä nimeä) mut on siinä linja-autoaseman vieressä,entisen filmtownin paikalla.
Tai sit karhulassa on ihan suht siisti se Mauritz & Serafiina(ei mitään hajua nimestä, jotain ton tyylistä kyl). Se on siel Ekotallin luona, melkein vastapäätä.
Entisen kuutospizzan jos tiedät, joku urheilukauppa niin sitä vastapäätä.

Noi must siisteimmät!

Myytkö ihan sekalaista vai kenties lasten tavaraa pelkästään???
Lapsille siis ihan oma siellä kierikkalassa, kuperkeikka.

Mut ite suosittelisin saarelle tullutta, aika uutta kirppistä(en tiiä nimeä) mut on siinä linja-autoaseman vieressä,entisen filmtownin paikalla.
Tai sit karhulassa on ihan suht siisti se Mauritz & Serafiina(ei mitään hajua nimestä, jotain ton tyylistä kyl). Se on siel Ekotallin luona, melkein vastapäätä.
Entisen kuutospizzan jos tiedät, joku urheilukauppa niin sitä vastapäätä.

Noi must siisteimmät!

Lastentarvikkeita ei ole kai kuin kaksi turvavyöistuinta, eli kuperkeikka ei käy.

Palstan takia en oikein innostu viemään vaatteitakaan myyntiin. Lähinna siis astioita ja kodin pienkoneita.

Käykö tuolla W&M:ssä hyvin porukkaa?

Lastentarvikkeita ei ole kai kuin kaksi turvavyöistuinta, eli kuperkeikka ei käy.

Palstan takia en oikein innostu viemään vaatteitakaan myyntiin. Lähinna siis astioita ja kodin pienkoneita.

Käykö tuolla W&M:ssä hyvin porukkaa?

Itse olen innokas kirppistelijä Kotkasta,enkä ole kuullutkaan tuostaW&m kirpparista,täytyy käydä kurkkaamassa.Pennikirppis on mielestäni varsin epämiellyttävä paikka nykyään.Ainut hyvä kirppari Kotkassa on juuri Kuperkeikka.

itse usein vierailen pennikirppiksellä mutta enää en sieltä pöytää aido varata. siellä varastetaan paljon tavaraa ja myydään sitten kalliimmalla eteenpäi ja omistajat jopa tietävät ketkä ovat tämän takana mutta eivät ole tehneet mitään asian eteen muuta kuin lisäämällä valvontakamerat!!!!!

Pennikirppiksen pitäjät ovat nyrpeitä ja luotaan työntäviä. Tavaraa hävisi pöydistä ja kaikki oli sekaisin jo seuraavana päivänä. Kamat liikkui toisiin pöytiin ja muutenkin se on tunkkainen paikka.

Kotkan kirppisrintamalla on tapahtunut paljon viime aikoina. Mistä kannattaa varata pöytä, missä käy kauppa? Tietysti riippuu mitä myy ja millä hinnoilla, mutta missä olette saaneet hyviä myyntejä?

Yhteistyössä