L
low budjet bride
Vieras
Meillä on häät ensi kesänä, ja mun pitäis alkaa valitsemaan itselleni pukua. Oon katsellut myös noita kiinasta tilattavia "mittatilaus"-pukuja. Kiinnostaisi tavallaan hintansa puolesta, mutta toisaalta mulla ei oo sitten varaa ostaa toistakaan pukua jos sieltä tulisikin joku ihan kamala kuvatus. Toinen vaihtoehto on käytetyn puvun ostaminen esim huutiksesta, mutta sielläkään harvoin on juuri sitä oikeanlaista pukua oikeassa koossa...
Eli jos täällä sattuu olemaan ketään jolla ois kokemuksia noista kiinan puvuista niin ottaisin mielelläni sekä positiivisia että negatiivisiä kokemuksia vastaan. Kuvat ois ihan loistavia myös jos joku raaskii laittaa, ja varsinkin jos voitte mainita mistä liikkeestä teillä on kokemuksia, olisin enemmän kuin kiitollinen.
Eli jos täällä sattuu olemaan ketään jolla ois kokemuksia noista kiinan puvuista niin ottaisin mielelläni sekä positiivisia että negatiivisiä kokemuksia vastaan. Kuvat ois ihan loistavia myös jos joku raaskii laittaa, ja varsinkin jos voitte mainita mistä liikkeestä teillä on kokemuksia, olisin enemmän kuin kiitollinen.