kokemuksia ketipinor lääkkeestä?

• Viestiketjun aloittaja appp
  • Ensimmäinen viesti
appp
Sellaista lääkäri määräsi tänään minulle univaikeuksiin. Sanoin, että painoa en halua lisää ja luin selosteesta että lisää painoa. =( Ei tekisi mieli syödä noita mutta joutuuko sitten sairaalaan?

appp
aluksi 25mg ja siitä nosto 100mg iltaisin. Olen juuri laihduttanut melkein 10kg ja en halua lihoa niitä takaisin. Vieläkin tarkoitus laihtua. Tuota on tarkoitus syödä psykoosin estoon, masennukseen,ahdistukseen. Tuntuu ettei mikään lääke ole ollut hyvä ja en pääse tästä taudista eroon. =(

ex ottaja
Minulle määrättiin nukahtamiseen.
100mg oli ihan toimiva, ei oikein oireita.
Kun annostusta lisättiin 200-250mg(?) sain ihan sairaita kauhumielikuvia ja en uskaltanut edes pukeutua vaatehuoneessa olin niin kauhuissani ja menin itkemään miehen luokse.
Se kauhu oli todella aitoa.
Sittemmin lopetin.ei lopetusoireita.
Sitä saa kuulemma ottaa odottaessakin, mutta en näe tarvetta.
Sain avun nukahtamisongelmiin silloin pienemmällä määrällä, kunhan menin 30min päästä ottamisesta sänkyyn, muuten piristyin ikäänkuin lääkkeen tehokkain vaikutus meni ohi.

"vieras"
Ainoa mikä mulle on auttanut univaikeuksissa, todella vaikeissa. Pystyin kyllä jotenkin nukahtamaan, mutta en nukkumaan, mikään nukahtamislääke ei auttanut, eikä melatoniini.
Tuo auttaa.

Mun annostus on 100mg/vrk, tolla annostuksella en ole lihonut eikä se ole vaikuttanut ainakaan mun ruokahaluuni mitenkään.

Useat, jotka syövät sitä todella suuria annostuksia sanovat että se lihottaa ja lisää ruokahalua. Uskon, että silloin pitää ollakin jo joissakin 400 mg/vrk annostusmäärissä. En tiedä, ehkä sekin on yksilöllistä.

"rita"
minulla loistavasti toimiva uniongelmiin jo 25mg:n annoksella.Ei tarvinnut ottaa joka ilta, eikä nostaa annostusta. Myös monia kokeillut ja kyseisen lääkkeen avulla rytmiin päässyt. Tyytyväinen ja pystyin jättämään myös pois helposti. Ja ainahan voit kokeilun jälkeen lopettaa, jos ei Sinulle sovi.

"tellu"
Nukkumiseen ei vaikuttanut mulla yhtään mitään. Ainoa vaikutus oli, että aamulla olin ihan zombi, kävelin päin seiniä ja tavarat putoili käsistä. Lopetin niin äkkiä, että painoon ei ehtinyt vaikuttaa.mutta tämä mulla, kaikilla on erilaista.

"vieras"
Mä otan 25mg iltaisin kahdeksan maissa. Noin 10 tuntia kestää mulla sen vaikutus, eli jos pitää joskus herätä aiemmin niin otan sen illalla aikaisemmin ettei ole pökkyrä olo. Ei ole lisännyt painoa, olen vain nukkunut hyvin ja jos herään aamuyöllä niin käyn vain vessassa ja saan heti taas unen.

Yhteistyössä