Kokemuksia kerrossängystä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan..

Vieras
Kertokaapa kokemuksia kerrossängyssä nukkumisesta. Minkä ikäiset lapset teillä nukkuu kerrossängyssä ja onko sattunut haavereita?? Meidän lapset 2 ja 5 vee nukkuvat nyt ekaa yötä, ja vähän jännittää miten sujuu..(tuntuu myös lapsia jännittävän.)

meillä oli kaksosilla kun olivat viiden vanhoja tasan pari yötä, ekana yönä meinasi unissaan yläpediltä toinen tulla alas laidan yli ja kun sama tapahtui seuraavana yönä sänky lähti,en siis suosittele levottomille nukkujille.

Meillä 4 ja 5 vuotiaat saivat ennen joulua kerrossängyn ja hyvin on mennyt. Neidit tykkäävät. Alkuun tietty jännitti meitä vanhempia ja varmasti lapsiakin, mutta ei ole ollut ongelmaa. Tietysti jokaiseen ääneen meikä herää ja käyn katsomassa tilanteen jos kovempi ääni kuuluu, mutta siis mitään vaaratilannettakaan ei ole tapahtunut. Suosittelen.

Voi ei! Tuleekohan tosa mitään.. Meillä tällänen järjestely, kun säästää tilaa,vaikka molemmilla lapsilla onkin oma huone. Minusta sisarusten on hyvä nukkua yhdessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan..:
Kertokaapa kokemuksia kerrossängyssä nukkumisesta. Minkä ikäiset lapset teillä nukkuu kerrossängyssä ja onko sattunut haavereita?? Meidän lapset 2 ja 5 vee nukkuvat nyt ekaa yötä, ja vähän jännittää miten sujuu..(tuntuu myös lapsia jännittävän.)

Meillä kanssa samanikäisinä aloittivat, nyt on jo yli 5 vuotta nukuttu siinä. Todella hyvin menneet yöt siinä.

Meillä 3v ja vähän alle 2v, hyvin on mennyt. Muutaman kuukauden nukkuneet kerrossängyssä ja tykkäävät kovasti. Ei ole sattunut haavereita *koputtaa puuta*.

Mummulassa kerrossänky, 4-vuotias nukkuu yläsängyssä. 1-vuotias vielä toistaiseksi vieressä matkasängyssä, mutta eiköhän jo ens kesänä siirry alasänkyyn. Muuten loistava keksintö, mutta petaaminen hankalaa!

Yhteistyössä