Kokemuksia keltarauhashormoni lisistä siis esim Terolut/Provera

• Viestiketjun aloittaja "anonymous"
  • Ensimmäinen viesti
"anonymous"
Mulle lääkäri määräsi tänään Provera 10mg ja ajattelin yleisestiottaen kysyä kuinka muilla keltarauhashormonilisää syönneillä on kierto lähtenyt tästä sujumaan (kaikista keltarauhashormoni valmisteista otetaan vastaan kokemuksia). Apua hain siis pitkään kiertoon ja vauvahaaveita on. Ootteko kuurien aikana tikuttanut ovista ja jos ootte niin mikä kp se on tullut esimerkiksi toisessa tai kolmannessa kuurissa? Oletteko onnistuneet raskautumaan ja onko keltarauhashormonilisästä ollut apua kierron säännöllistämiseen?

"Hilma"
Mä olen syönyt Terolutia vaikka kierto säännöllinen olikin. Sen lisänä clomifenia.
Ovikset ja menkat oli ajallaan ilman noitakin, mutta koitettiin ensin nuo "kevyemmät" menetelmät sekundäärisen lapsettomuuden hoidossa.
Ei ollut apua noista.
Vasta kun saatiin siivottua endometrioosia pois ja siihen vielä lisänä clomit, niin sitten tärppäsi. Kaksosraskautena alkoi, yksi saatiin syliin asti.

"Hilma"
[QUOTE="Hilma";30551400]Mä olen syönyt Terolutia vaikka kierto säännöllinen olikin. Sen lisänä clomifenia.
Ovikset ja menkat oli ajallaan ilman noitakin, mutta koitettiin ensin nuo "kevyemmät" menetelmät sekundäärisen lapsettomuuden hoidossa.
Ei ollut apua noista.
Vasta kun saatiin siivottua endometrioosia pois ja siihen vielä lisänä clomit, niin sitten tärppäsi. Kaksosraskautena alkoi, yksi saatiin syliin asti.[/QUOTE]

Ja oli mulla joku Terolutia vastaavakin kokeilussa. Se vaan alkoi huippaamaan niin paljon, että se jäi vain kokeiluksi. Nimeä en nyt muista.

"anonymous"
Pahoittelut toisen lapsen poismenosta, varmasti ollut raskas kokemus :( mutta kiitoksia kokemuksen jakamisesta. Mielessä on ollut clomien kokeilu proveran jälkeen jos tästä ei apua saa. mietityttää vaan tuo, kuinka nopeasti ovulaatio aikaistuu niin että on kp9-14 välillä kun luomu kierroissa ollut nyt vasta kp20-26

Vaikean endometrioosin hoitoon olen käyttänyt, kun juuri mikään muu ei tuntunut auttavan. Omaan endometrioosiini vuosikausia söin Proveraa 10 mg / pv. Sillä annoksella kuukautiset jäivät tulematta, ei juuri mitään vuotoja ja olo oli ainakin parempi kuin hirveitä endotuskia kärsiessä kuukautisten yhteydessä.

Yhteistyössä