Kokemuksia Keittiö Jätti ketjusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Remppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä porukat uusi keittiötä sitä kautta ja työhön tuotteiden laatuun olivat tyytyväisiä ja osat tuli seuraavana päivänä tilauksesta, mutta asennus-aikataulut ei pitäny. Eli lupasivat pariinkin otteeseen tulla sinä ja sinä päivänä, mutta sitten eivät tulleetkaan. Edellisissä kohteissa, kuulemma hommat pissiny... Ja oli niillä tullu vielä makkarin kaapin liukuovista kaksi väärin. mutta muuten sanoivat, että oli edullinen ja hyvä valinta. Itse otin nuo keittiön tasot sieltä ja ne ainakin vaikuttaa ihan ok:lta. Tosin käytössä eivät ole olleet kun pari päivää vasta, että katsellaan niitä laatukysymyksiä sitten muutaman vuoden päästä, miten on kestäneet kulutusta. :D

Meille tuli omakotitalon kaikki kaapit kyseisestä firmasta. Laatu on hyvä, hinta-laatu kohdallaan. Mutta pulmia olis kyllä ollut jos isäntä ei olis noin kätevä käsistää ja kykenevä itse tekemään. Toimituksessa oli aika paljon vääriä tavaroita, väärän kätisiä ovia, sokkelien kokoja joutui viilaileen jne. Meille se ei tuottanut suurempaa ongelmaa kun uutta taloa tehtiin, joten remontin seassa ei joutunut asumaa, eikä tosiaan ollut ulkopuolista asennusfirmaa. Jos tekijä olis ollut ulkopuolinen olis aikaa tärveltynyt aika paljon osien vaihteluprojektin takia jne.

Mutta niille joilla ei ole peukku keskellä kämmentä suosittelen kyllä. Laatuun olen ollut tosi tyytyväinen, hintansa väärtit ihan ehdottomasti. Ei häpeä kalliimpien rinnalla.

Meillä on ollut keittiö, khh, vessat ja makkarin kaapit nyt neljä vuotta käytössä. Ja hyvin kestää. Ei valittamista.

Meille tuli kaikki palasina ja itse haettiinkin. Joten asennuksesta ei ole tietoa. Palasia joduttiin hakemaan pariinkin kertaan, kun oli vääriä osia. Mutta voin sanoa, että harvassa keittiöfirmassa onnistuu kerrasta toimitus, jos on osatoimituksena. Valmiiksi kasattuna näkee helpommin, että on kaikki osat ja nippelit ja nappelit.

Ovista jouduin tekemään heti alussa reklamaation, koska maalauksessa oli kuplia ja karvoja. Mutta ne otti sen heti vastaan, ilman mutinoita ja saatiin uudet ovet, jotka on ollut hyvät.

Paljonhan se riippuu tietysti myös myyjästä, että onko hän mukava ja ammattitaitoinen. Meille sattui mukava myyjä, jonka kans oli ilo tehdä kauppoja enkä ole kyllä yhtään katunut.

Sitäpaitsi eiks keittiöjätillä ole markkinoiden toiseks paras takuu.. Ainakin meidän aikoihin heillä oli 6vuoden takuu. Ainoastaan puustellilla oli parempi 10v.

Me otettiin aikoinaan kaikki kalusteet Keittiöjätistä. Ollaan oltu tyytyväisiä kyllä niihin ja ainakin silloin oli ehdottomasti halvin paikka. Ja käsittääkseni ne myy ihan kotimaista tavaraa.
Mietin vain tuota asennuspuolta... Ainakin silloin (4 vuotta sitten) meille sanottiin, että Keittiöjäteillä ei ole omia asentajia, ja meillekkin tarjottiin usean asentajan nimiä, jotka oli vain jättänyt korttinsa liikkeeseen. Loppujen lopuksi me asensimme kaapit itse. Oli ihan helppoa, avikkei mitään nikkareita ollakkaan ;)

Mantelisuklaa arvosteli ongelmia asennuksen kanssa. Keittiöjätillä ei ole asennuspalvelua eli asentajan aikataulut eivät johdu Keittiö Jätistä. Ja tuitille vielä ovien kätisyydestä: ovet toimitetaan aina ilman vedin porauksia, eli taas katse kääntyy siihen asentajaan.

Yhteistyössä