Kokemuksia kaipaan Levistä kesällä !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Mies menee tosiaan "lappiin" viettämään kalastuslomaa..
Jokena pitkän pohdinnan jälkeen ounasjoki joten minäkin lasten kanssa pääsen matkaan kun majoitumme levi keskukseen.

Levillä on ohjelmaa paljon olen saanut tietoa heiltä siitä..

Mutta mitä ravintoloita suosittelette..ihan ruokailu mielessä..
Yhtenä iltana ajateltiin käydä "ulkona" syömässä ja sinne pitäs sitten päästä myös alaikäiset ku lapset tulevat matkaan ja ravintolan pitää olla lapsiystävällinen lapset siis ovat silloin n.3 ja n.5 vuotiaita

olemme ajamassa rovaniemen kautta koska käymme morjenstamassa joulupukkia mennessä..eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla :D

niin ja reissuun ollaan menossa elokuun alussa

kaikki kokemukset ovat tervetulleita...
myös jotain tekemistä lapsille saatta suositella myös

No voi sua kun kukaan ei vastaa :snotty:
Eiköhän siinä rinteessä ole vieläkin joku kesäliukumäki ja hotelli levitunturin vieressä on lasten leikkipaikka/pelihalli, joku keidas nimeltään.
Ja tietysti uitte kylpylässä ja carting-rata...Onhan siellä vaikka mitä.
Hyvä ruokapaikka jota itse suosin on Myllyn Äijä, vastapäätä levi-hotellia, tien toisella puolella. Ravintoloita siellä on useita.
Sinne ollaan rakentamassa suurta ostoskeskusta joten en nyt ihan tiedä tämänhetkistä tilannetta, onko jotain muuttunut, mutta eiköhän se tuo taas sinne jotain uutta tullessaan, kivaa lomaa teille!
:wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 23:04 Paikkakuntalainen kirjoitti:
No voi sua kun kukaan ei vastaa :snotty:
Eiköhän siinä rinteessä ole vieläkin joku kesäliukumäki ja hotelli levitunturin vieressä on lasten leikkipaikka/pelihalli, joku keidas nimeltään.
Ja tietysti uitte kylpylässä ja carting-rata...Onhan siellä vaikka mitä.
Hyvä ruokapaikka jota itse suosin on Myllyn Äijä, vastapäätä levi-hotellia, tien toisella puolella. Ravintoloita siellä on useita.
Sinne ollaan rakentamassa suurta ostoskeskusta joten en nyt ihan tiedä tämänhetkistä tilannetta, onko jotain muuttunut, mutta eiköhän se tuo taas sinne jotain uutta tullessaan, kivaa lomaa teille!
:wave:

missä siellä on carting rata...
heti heräs mielenkiinto :D

Myllyn Äijä paras ruokapaikka.. itte käyvään siellä keskimäärin pari kertaa kuussa... Kesällä se on kyllä jonku aikaa kiinni... en muista nyt ajankohtaa..
Ainaki ne on niillä autoilla ajanu siinä Gondolin parkkipaikalla ja sitte joskus on ollu kans etumäen alla... itte en ole käyny ajamassa, mutta ohimennen olen ainaki niitä autoja siellä nähny.
Ja onhan siellä tietenki muutaki tekemistä esim. golfaamista yms. Mukava, että ihmiset oppii käymhän täällä kesälläki eikä vain talven sesonkiviikkoina.. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 12:00 Kittiläläinen kirjoitti:
Myllyn Äijä paras ruokapaikka.. itte käyvään siellä keskimäärin pari kertaa kuussa... Kesällä se on kyllä jonku aikaa kiinni... en muista nyt ajankohtaa..
Ainaki ne on niillä autoilla ajanu siinä Gondolin parkkipaikalla ja sitte joskus on ollu kans etumäen alla... itte en ole käyny ajamassa, mutta ohimennen olen ainaki niitä autoja siellä nähny.
Ja onhan siellä tietenki muutaki tekemistä esim. golfaamista yms. Mukava, että ihmiset oppii käymhän täällä kesälläki eikä vain talven sesonkiviikkoina.. :wave:

me itte asutaan tässä rukan kupeessa...
että on tuttu kesäisin ja talvisin laskettelukeskus..
nyt vaan haluttiin muualle välillä ja sit löyty levi...ja ounasjoki... :D

Yhteistyössä