kokemuksia itkuisen vauvan vaihtoehtohoidoista kaivataan!!

meillä on kovin itkuinen 4-viikkoinen vauva ja mietitään avun hakemista vaihtoehtohoidoista (jalkateräterapiaa, vauvahierontaa...) ku itkut vaikuttaa jo kaikkien uniin, vauvakin nukkuu huonosti päivällä ja yöllä. ois kiva kuulla muitten kokemuksia! mitä hoitoa, minkäikäisenä, mihin vaivaan, miten monta hoitokertaa, miten pian autto vai auttoko? vastatkaa pliis, oisin tosi kiitollinen!

t. vähän väsynyt ja huolestunut äiti & itkevä vauva

luulisin et mahaansa itkee ja näin neuvolassa kans epäilivät. esikoisella oli sama juttu mut nyt sitä hakee apua nopeemmin ku näitä on tässä kaks ja pitäs itekii jaksaa enemmän. oon kokeillu myös relaa, cuplatonia ja disflatylia ja vältän pieruruokia.

Omalle pojalle aloitettiin vyöhyketerapia 4viikkoisena käytiin kolme kertaa,ehkä meillä auttoi enemmän kakan tuloon kuin vatsan kipuun.Noista relatipoista ollaan niin montaa mieltä,itse olen käynyt kuuntelemassa luennon niistä ja siellä sanottiin että vaikutus näkyy vasta noin 3 viikon käytön jälkeen.Meillä käytettiin niitä puol vuotta,en kyllä osaa sanoa oliko niistä apua.toinen sitten oma konsti oli nukuttaa vatsan päällä mahallaan se toimi jonkin aikaa.Kokeile hieroa sievästi pohkeita siitä sitten lähet alaspäin jalka pohjaan.Jaksamisia sinulle.

Imetätkö? meillä lopui pojan vaivat kun jätin omasta ruokavaliosta vehnän ja maitoproteiini kokonaan pois, samalla vaihdoin maitohappobakteerit relasta DDS:n. Noin 1,5 kk noudatin omaa ruokavaliota ja sitten pikkuhiljaa palauttelin maidon ja vehnän ruokavalioon takasin, eikä vaivat palanneet. Pikkusen massu sai rauhassa levätä jonkun aikaa ja suolisto kehittyä. Mitään allergioita meillä ei ole todettu. Käytiin myös 3 kertaa vyöhyketerapiassa samaan aikaan kun muutin ruokavalioni, auttoi silloin siihen akuuteimpaan hätään kun ilmaa kiersi ihan valtavasti poitsun mahassa.

Meillä oli tuon ikäisellä korvatulehdus... Ihmeteltiin ja valvottiin ja lopulta mentiin lastenlääkärille, että nyt on jotain tosi outoa lapsessa vialla. :ashamed: Tulehdushan se siellä ja oli aika pahaksi päässyt. Antibiooteilla muuttui tilanne kertaheitolla ja yötkin normalisoituivat.

Yhteistyössä