Kokemuksia Ikean Karlstad sohvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Uusi (suht edullinen) sohva olis tarpeen ja rupesin kattoo Ikean sivuja ja tollanen Karlstad osui silmiin. Onko kokemuksia kyseisestä sohvasta?

Kiitoksia jo etukäteen!

Istun juuri sellaisella, kolmen istuttavalla. On hyvä, just sopivan jäykkä ettei lössähdä. Tässä ollaan pari vuotta iltaisin pötkötelty minä, mies ja kaksi koiraa, eikä ole menettänyt muotoaan. Jalat petsasin uusiksi, ne vaaleat oli mun mielestä jotenkin kököt. Hyvä hinta-laatusuhde mielestäni - tosin ostin isolla asennuksella poistomyynnistä, tätä ei enää tehdä näillä päällisillä.

Oi jee kiitos tiedosta! Mun mielestä ne jalat ei kans ollu niin kivat, mut huomasin, et siihen on myynnissä erilaiset jalat, jotka ajattelin ottaa. Tykkään myös siitä, että tuohon sohvaan näyttää olevan erilaisia vaihdettavia päällisiä :)

Meillä on nyt aikoinaan Suomi soffasta ostettu aika hintava sohva, mutta on ihan kulahtanut ja lässähtänyt. Monilla tutuilla on joku Ikean sohva ja ne Ikean sohvat tuntuu paljon jämäkämmiltä ja paremmilta istua!

Meillä on kolmen istuttava sohva ja nojatuoli. Tykkään kovasti. On pysyneet hyvinä kovasta käytöstä ja pienistä lapsista huolimatta. Nyt ikää sohvalla reilu 4vuotta. Ite tykkään myös vaaleista jaloista, kun mieädn sisustus on vaaleaa puuta, valkoista ja harmaata. Ajaton malli minusta.

[QUOTE="mona";28809942]Meillä on kolmen istuttava sohva ja nojatuoli. Tykkään kovasti. On pysyneet hyvinä kovasta käytöstä ja pienistä lapsista huolimatta. Nyt ikää sohvalla reilu 4vuotta. Ite tykkään myös vaaleista jaloista, kun mieädn sisustus on vaaleaa puuta, valkoista ja harmaata. Ajaton malli minusta.[/QUOTE]

Istuintyynyt käännän aina siivouksen yhteydessä ympäri ja pöyhin ja taas näyttävät kuohkeilta.

Älä vaan osta sohvaa ikeasta! Ne on niin halpiksia, lössähtää pian käytössä, kankaat huonosti verhoiltuja ym. Monia valituksia on tullut juuri ikean sohvista. Sohvaa käytetään yleensä monta vuotta, joten siihen kannattaa vähän uhrata rahaakin jos haluaa sen pitää hyväkuontoisena pidempään.