V
vieras
Vieras
Jos jonkun astiaston ostais/keräis, kun ovat niin plajon halvempia kuin arabiat... Mutta mites laatu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vierastan:Ei kannata sitten uuniin niitä lautasia laittaa. Halkeaa nimittäin... muuten on varmasti aivan sama että mistä sen lihakeiton yms syö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap :Alkuperäinen kirjoittaja Vierastan:Ei kannata sitten uuniin niitä lautasia laittaa. Halkeaa nimittäin... muuten on varmasti aivan sama että mistä sen lihakeiton yms syö.
no en mä yleensä lautasia uuniin laitaakkaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap :Alkuperäinen kirjoittaja Vierastan:Ei kannata sitten uuniin niitä lautasia laittaa. Halkeaa nimittäin... muuten on varmasti aivan sama että mistä sen lihakeiton yms syö.
no en mä yleensä lautasia uuniin laitaakkaan....
Lämmitin kinkkupiirakaa lautasella. Ajattelin sitten nostaa sen lautasen piirakoinen pöytään tarjolle. mutta ei sitten ollut sitä lautasta ja piirakkakin oli siellä uunin ritilällä palasina. Arabian lautasilla olen lämmitellyt sen jälkeen
Meillä ikeat ovat arkikäytössä ja siihen ovat loistavia. Ei ole hajonnut yhtään jos on tippunut lattialle yms. Sellainen sininen halpissarja meillä.