kokemuksia hyvistä tuplista!!

"vieras"
Näistä ei oo kokemusta, minulla oli Emmaljungan twin city cross ja tykkäsin.

Vaikuttaa kovasti sekin tuleeko vaunut tuplille vai sisaruksille. Phil & Tedseissä siellä "alakorissa" olevalla ei kovin hyvä näkyvyys ja samalla viihtyvyys mutta jos on vauva niin ei yleensä haittaa.
 
Phil & Teds Sportit on olleet meillä hyvät, tosin jos nyt ostaisin niin ostaisin Vibet eli ne uudemmat :) 2007 niitä ei vielä ollut täällä saatavilla. Sportit toimivat hyvin yhdellä ja kahdella lapsella ja onpa niillä kuljetettu kolmeakin (yksi istuu etummaisen lapsen jalkatilassa). Ainoa miinus P&T:lle on se, että kaikki sisäkumit on pitänyt vaihtaa, koska renkaat tyhjenivät myötäänsä ja yksi pamahti puhki itsestään...
 
Mä ostin meille babyjoggerin city elitet sisaristuimella. Tosin en voi vielä antaa käyttökokemusta tuosta istuimen kanssa olemisesta, kun ei sitä vielä oo. :D mutta yksösinä noi on ollu toistaiseksi käytössä ja hyvät. =)

Itse tykkäsin enemmän kuin P&T:stä siitä syystä, kun tuossa p&t:ssä se alimmainen jää minusta liian maan rajaan + yltää renkaisiin + mä potkin sitä istuinta, jos reippaasti kävelen.
 
"hannamaija"
Jos vielä valmistetaan Teutonia Phoenix-tuplia, niin suosittelen ehdottomasti niitä! Meillä on sellaiset melkein kymmenen vuotta vanhat, mutta edelleen toimivat moitteettomasti ja ovat tosi kätevät, kun istuimia voi käännellä miten haluaa ja toisen saa poiskin, jollei toiselle istuimelle ole tarvetta. Ja ovat todella kevyet työntää isompienkin lasten kanssa.

Ihan yleisesti voisin mielipiteenäni sanoa, että kannattaa ottaa sellaiset rattaat, joissa lapsille on erilliset kuomut, erilliset jalkatuet ja selkänojat. Ja isot renkaat ja hyvät jousitukset, jotta pystyt nostelemaan kynnysten yli sittenkin, kun lapset vähän kasvavat. Eri ikäisille lapsille on mielestäni peräkkäin istuttavat paremmat, koska molemmat lapset saavat sitten olla rauhassa ja yleensä myös istuintilat ovat reilummat. meillä oli alkuun vuoden verran vierekkäiset, mutta kun lapset olivat 2 ja 1 niin myimme ne pois, kun niissä ei enää viihdyttykään.
 

Yhteistyössä