Kokemuksia höyrypesureista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tuo. Sohvanpesuun aivan ykkönen. Lattioita pesen tuolla, mutta oikeasti mikrokuitumopilla saa nopeammin ja helpommin puhdasta. Ikkunoita en ole yrittänyt pestä tällä. Maksoin muuten 20,- vähemmän tuosta.

Mulla on just tuo vekotin ja on ollut kovassa käytössä. Ehdottoman hyvä olla olemassa tässä kämpässä, jossa keittiön ja eteisen lattiat on laattaa. Saa tosi näppärästi tosi siistiä jälkeä. :)

[QUOTE="Ella";26065744]Meillä on tuo. Sohvanpesuun aivan ykkönen. Lattioita pesen tuolla, mutta oikeasti mikrokuitumopilla saa nopeammin ja helpommin puhdasta. Ikkunoita en ole yrittänyt pestä tällä. Maksoin muuten 20,- vähemmän tuosta.[/QUOTE]

Mä olen kuvitellut, että kankaiden pesuun tarvitsisi sen imevän mallin. Miten sä olet sohvaa tällä pessyt? Jääkö kovinkin märäksi höyrytyksen jälkeen?

[QUOTE="tiina";26065764]mulla on tuo..enkä pois vaihtais :) maksoin 120e[/QUOTE]

Juu, kiitos kaikille! Mäkin näin ton 120 € joko Anttilan tai Kodin 1 mainoksessa, pitää käydä kurkkaamassa.

sellaisista pienistä yhdenkäden höyrypesureista jotka ostosteeveessä putsaavat kaakelisaumat ja hananjuuret ja pölykapselit tuosta vain, hiphei. onko hyvä, mistä saa, mitä maksaa, veisikö vähemmän tilaa kuin aapeen ehdottama imurin kokoinen rotisko...?

Alkuperäinen kirjoittaja häyrinen;26066036:
sellaisista pienistä yhdenkäden höyrypesureista jotka ostosteeveessä putsaavat kaakelisaumat ja hananjuuret ja pölykapselit tuosta vain, hiphei. onko hyvä, mistä saa, mitä maksaa, veisikö vähemmän tilaa kuin aapeen ehdottama imurin kokoinen rotisko...?

Twinsillä on irrotettava tuo ns. yhdenkäden höyrypesuri.Painaa miljoona keertaa enemmän kuin tuo mainitsemasi rotisko joka on oikeesti tosi kevyt ja sillä tulee puhdasta.Twinsillä ei tullut joten vaihdoin sen kärcheriin.

[QUOTE="an-nikki";26065814]Mä olen kuvitellut, että kankaiden pesuun tarvitsisi sen imevän mallin. Miten sä olet sohvaa tällä pessyt? Jääkö kovinkin märäksi höyrytyksen jälkeen?[/QUOTE]

Meillä on sohvat jotain sellaista mokkamaista pintaa. Ei alcantaraa, mutta jotain vastaavaa. Pesen ne sillä 2-vaihteella ja ei ne märiksi jää. Jonkin aikaa kosteahkot, mutta parissa tunnissa taas käyttökunnossa. Pesuaineillahan saisi tehtyä saman, mutta meillä lapset joskus nukkuu nenä kiinni sohvassa enkä halua mitään ylimääräisiä kemikaaleja siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja äskeinen;26066154:
Meillä on sohvat jotain sellaista mokkamaista pintaa. Ei alcantaraa, mutta jotain vastaavaa. Pesen ne sillä 2-vaihteella ja ei ne märiksi jää. Jonkin aikaa kosteahkot, mutta parissa tunnissa taas käyttökunnossa. Pesuaineillahan saisi tehtyä saman, mutta meillä lapset joskus nukkuu nenä kiinni sohvassa enkä halua mitään ylimääräisiä kemikaaleja siihen.

Ok, kiitos vastauksesta. :) Mä en myöskään niillä pesuaineilla halua tuhrata, mutta ei näitä halpiskankaisia sohvia oikein höyryttääkään kai uskalla.

Lähinnä kiinnostaa tuossa Kärcher sc 3000 härvelissä se, että miten ikkunanpesu sillä sujuu? Tuotetiedoissa on, että ikkunakuivain tulee mukana, eli yhdellä vedollako puhdasta ja kuivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja tämän ostamista;26185228:
Lähinnä kiinnostaa tuossa Kärcher sc 3000 härvelissä se, että miten ikkunanpesu sillä sujuu? Tuotetiedoissa on, että ikkunakuivain tulee mukana, eli yhdellä vedollako puhdasta ja kuivaa?

Nyt jos jollakin on tää kyseinen malli, niin kertokaa onko tarkoitus saada tuo ikkunankuivain jotenkin pesuriin kiinni, vai onko se pelkästään kuivaamiseen tarkoitettu? Itse kuvittelin, että sillä saa samalla vedolla sekä höyrytettyä että kuivattua, mutta en mä tajua miten tuon saa liitettyä siihen kahvaan? Help?

Yhteistyössä