Kokemuksia Hgin Diacorista?

  • Viestiketjun aloittaja tiedustellen
  • Ensimmäinen viesti
tiedustellen
Olemme hoidossa Diacorilla. Millaisia kokemuksia teillä on hoidoista siellä? Me emme ole vielä onnistuneet, mutta toivomme parasta.

Onko joku onnistunut siellä hoidettuna? Itse kun alkaa epäilemään, kun näkee onnistumiset vain paperilla prosentteina.

Olisi kiva kuulla kokemuksia. Itse koin, että informaatiota piti osata kysyä, mikä oli alussa tosi ikävää.
 
Me ollaan oltu Diacorissa hoidoissa ja ollaan kyllä oltu tyytyväisiä. Ajat on saanut sumplittua silloin kuin itselle sopii. Palvelu on ollut asiallista ja ystävällistä.
Tosiaan itse joutuu olemaan aika aktiivinen ja kysymään, mutta silloin tiedon saa kattavasti ja hyvin selitettynä.
Me ollaan oltu Diacorin asiakkaista kesästä 2004 lähtien ja tulostakin saatiin. IVF:n tuoresiirrosta sai alkunsa rakas tyttömme (syntyi syksyllä 2005).
Nyt ollaan uudestaan hoitorumba aloitettu viime syksynä.
 
Ollaan myös Diacorissa hoidossa, saimme IVF:n tuoresiirrosta pojan 5/05. Nyt uusi kieros monossa PAS-hoitoineen. Olemme olleet enemmän kuin tyytyväisiä.

IVF oli ensimmäinen Diacorissa, ja meille kolmas kaikkiaan. Väestöliitossa olimme pidempään hoidossa, ei ollenkaan tärppejä, ja Felicitaksessa tuhoutui kaikki alkiot jo alkumetreillä. Nyt siis saatiin kolmannesta IVF:stä kymmenen loistoalkiota, joista 8 on vielä pakkasessa odottamassa.

Henkilökohtaisesti suosittelen Diacoria! Kaikessa on ollut paras, ja asiantuntevin palvelu, vaikkei kallein olekaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 17:02 vieras kirjoitti:
Ollaan myös Diacorissa hoidossa, saimme IVF:n tuoresiirrosta pojan 5/05. Nyt uusi kieros monossa PAS-hoitoineen. Olemme olleet enemmän kuin tyytyväisiä.

IVF oli ensimmäinen Diacorissa, ja meille kolmas kaikkiaan. Väestöliitossa olimme pidempään hoidossa, ei ollenkaan tärppejä, ja Felicitaksessa tuhoutui kaikki alkiot jo alkumetreillä. Nyt siis saatiin kolmannesta IVF:stä kymmenen loistoalkiota, joista 8 on vielä pakkasessa odottamassa.

Henkilökohtaisesti suosittelen Diacoria! Kaikessa on ollut paras, ja asiantuntevin palvelu, vaikkei kallein olekaan!
Onko jotain erityistä, jonka luulet vaikuttaneen siihen, että just Diacorilla onnistuitte ja toisaalta, mikä esim. VL:Ssa taas ei edesauttanut onnistumista? ITse ollaan VL:ssa, 1 inssi takana ja en ole ollut kovin tyytyväinen.

Minkälainen hintataso on verrattuna esim. Väestöliittoon? Olen ymmärtänyt että Felicitas on melko kallis.
 
kaikilla klinikoilla on hinnastot netissä, mistä voi katsella hintoja ja vertailla. Eiväthän ne hinnat täysin kattavia ole, mutta voipa noin suurinpiirtein vertailla. Ja lisäksihän tulevat aina lääkkeet päälle. Lääkkeiden hintoja voi katsoa esim. Yliopiston apteekin sivuilta.

Jos hoitoihin saa kelakorvaukset, samoin kuin lääkkeisiin, on hoitojen hinnat vielä siedettäviä, mutta kaikki eivät niitä korvauksia saa, esim jos ei ole Suomen sairasvakuutuksen piirissä, tai on yli-ikäinen kuten minä.

Miksi me pidimme eniten Diacorin palvelusta (sen lisäksi että saimme siellä hoidolla vauvan) on yksinkertaisesti se, että VL:ssa vaihtui lääkäri koko ajan, ja toisaalta aluksi hoitona oli IVM, joka silloin oli vielä kokeellinen hoito, eikä meillä tuottanut tulosta. Emme saaneet siellä IVF-hoidossa emmekä PASseissakaan tulosta. Meillä oli siellä antagonisti, kun taas Diacorissa pitkäkaava.
 

Yhteistyössä