Kokemuksia Herstyler-suoristusraudasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hahna

Vieras
Eli siis siitä jota myydään melko väkisin kauppakeskusten käytävillä? Onko kukaan ostanut, tai tietääkö muuten onko parempi kuin markettien raudat? Mut on pari kertaa puoliväkisin raahattu siihen penkkiin koekaniiniksi, ja musta se rauta on vaikuttanut paremmalta kuin halpikset, mutta onko se sitä pidemmän päälle? Jos ette suosittele, onko muita n. 70-120e hintahaitarin suoristusrautoja joita suosittelisitte?

Ammattilainen on aina parempi tekemään kuin itse. voi rauta ollakkin parempi kuin markettien mutta samanlaista jälkeä et kyllä niin nopeaa saa kuin ammattilainen.

sain joululahjaksi sen! on oikein kiva, mutta ei millään pahalla rakasta miestäni kohtaan joka halusi ostaa vähän "paremman" lahjaksi niin ei se minusta kovin paljon kummempi käytössä ole ollu ko esim. minun entinen rauta, joka oli vidal sassoon, ihan "markettikamaa"

Ok, mulla on tällä hetkellä babylissin joku rauta, mutta viimeksi kaveri käytti mun hiuksiin jotain ihan ammattilaistason rautaa, ja hiukset pysyi oikeasti melkein 3 päivää sileinä ja suorina.

Herstyler on todella laadukas suoristaja, jonka muotoilulevyt ovat täyskeraamiset, joihin on upotettu turmaliinihiukkasia. Tällainen materiaali on ehdottomasti tehokkain ja hellävaraisin kaikenpituisten hiusten suoristukseen (Täällä perustelut: http://chicblush.blogspot.com/2011/03/straight-ahead-ultimate-flat-iron.html). Itselläni on Herstyler Black, ja ostin sen Kampista ständiltä 100€:lla. En ole päivääkään katunut, hiukset näyttävät ihanilta ja pysyvät terveinä.

Herstyler (Black) on todellakin paras hiustensuoristaja, mitä olen ikinä kokeillut. Sillä sekä suoristan että kiharran hiukset. Todella sileä ja kiiltävä lopputulos. Suosittelen lämpimästi muillekin!

HerStylerin myyjät ei ole kampaajia, vaan ihan tavallisia myyjiä.

:) kuule tiedän tämän faktana!Jokainen herstylerin stylaaja käy läpi kurssin joka on tosin tarkoitettu vain ja ainoastaan herstyler tuoteperheen muotoilutuotteisiin. Nämä ihmiset hankkivat jatkuvasti lisäkoulutusta esim. forumissa oli AMMATTISTYLISTI jenkeistä opastamassa standin työntekijöitä. Ghd on hyvä, koska siinä on herstylerin lisäksi MILTEINPÄ ainoina maailmassa KOKONAAN keraamiset levyt, mutta ei TARPEEKSI HYVÄ, koska herstyler on 100%sen keraaminen siinä on yhteensä 4 levyä, jotka auttavat hiustenmuotoilussa, lisäksi ghd on pikkuisen liian kuuma ja siksi sen kanssa joutuukin käyttämään lämpösuojia koska sen lämpöelementit ovat yhä metalliset. Babyliss,braun,philips,remington,con air,vidal sassoon jne anttilan ale raudat PERUSTUVAT KAIKKI hiuksen polttamiseen paisto-aste lämpötilassa!Älä polta hiuksiasi EDES lämpösuojien kanssa 200 (yleensä yli) asteisessa vain keraamis/helmiäispinnoitteisessa laitteessa.Nimimerkillä kokemusta on miten hiukset saa käryytettyä piloille :) Minulla on herstyler ja mielestäni se on paras, minulla pysyy hiusten stailaus jopa vko:n (jos suoristan)
Se on nopein,helpoin,pitkä-ikäisin,takuun antava + 1-v hiustenstailaus ILMAISEKSI aina kun ohitat standin/ajanvarausta vastaan mun ystävälle tehtiin hääkampaus ja kaikki. Missään muualla et voi kokeilla tuotteita, mikään muu markkinoilla oleva tuote EI TOIMI SAMALLA TEKNOLOGIALLA!!! Negatiivisilla ioneilla ja infrapuna-aalloilla,eikä muilla tuotteilla saa 10min hiuksia vaikkapa pyyhekuivina laitettua täydellisesti ja pysyvästi ilman lakkaa geeliä tai muotovaahtoa.Oma herstyler (musta) maksoi 85e (opiskelijakortilla alennus) ja on ollut nyt yli 3v näyttää yhä uudelta ei menetä tehoaan, saan yhä ilmaisia hiustenstailauksia ja olen normaalityttö, ei varaa rampata kampaajalla, joten kolmen vuoden sisään HERSTYLER on ollut paras ostos jonka olen tehnyt. (Omistan anttilan tms tavaratalojen alerautoja joku 6kpl kotona ja yksikään niistä ei toiminut vuotta pidempään ja niiden käyttäminen kävi TYÖSTÄ!!! vei aikaa ja rahaa pelkät lämpösuojat parikymppiä kuussa)

HERSTYLER ON PARAS EHDOTTOMASTI ja hinta on normaalisti 200e mutta niitä promotoidaan puoleen hintaan. Eli ei pakko myydä vaan tarjotaan omistussuhdetta TODELLA HYVÄÄN TUOTTEESEEN VUOSIKSI ETEENPÄIN)

Olen saanut niiltä ammattistailaajilta parhaat hiustenlaittovinkit. Olen oppinut heiltä kädestä pitäen varmaan 6 erilaista kampausta itselleni. Minun mielestäni heillä on silmää lisäksi tiedän että heillä on paljon parturi-kampaaja asiakkaitakin, eli laatu on kestävää ja hyvää!

Minä myös suosittelen lämpimästi Herstylerin suoristusrautoja. Ne ovat kaikin puolin loistavia! Suoristusrautojen levyt ovat hiuksille parempia kuin esim "halppisrautojen", joiden levyt on vain keraamisesti päällystettyjä. Herstylerilla on käsittääkseni uutuus turmaliini-suoristusrauta, joka on vielä parempi hiuksille. Hinnatkin ovat edullisia tarjouksien ansiosta.

Ei jumalauta miten säälittää lukea urpoja tuotteen kauppaajia jotka esittävät olevansa 'tyytyväisiä asiakkaita'... paistaa niiiiin läpi tosta hehkutuksesta että on omat roponsa kiinni hommassa.

Ehkä mulla on kuivat ja käsitellyt hiukset (jotka pysyy suorana ilman rautojakiin) mutta toi rauta ei tee kyllä mun hiuksille YHTÄÄN MITÄÄN. En osaa taikoa samanlaisia kiharoita kuin se myyjä mitä lie suihkuttanut salaa mun hiuksiin siinä saloonissa

Ostin Herstylerin suoristusraudan viime viikolla ideaparkista.
Mut vähän puoliväkisin raahattiin siihen tuoliin ja kiirekin ois ollut. Aika nopeesti kuitenkin mun mielenkiinto heräsi ja varsinkin siihen suoristusrautaan, koska tykkään enemmän sillä tehdyistä kiharoista. En oo kuitenkaan koskaan osannut...tai oon aina ennen tätä luullut,että se on mun osaamisesta kiinni, tehdä suoristusraudalla kiharoita.
Tällä Herstylerin raudalla se kuitenkin onnistu! Se mies antoi mun itse siinä tuolissa koittaa ja jumanskekka, mä osasin! :D
Parasta musta koko hommassa kuitenkin on se, että ei kuulemma tarvii käyttää lakkaa. En meinannu millään uskoo sitä...koska mulla ei muutenkaan kiharat pysy kauaa. Mutta sen ideaparkin reissun jälkeen menin kiharoineni kotiin, nukuin päikkärit touhusin koko päivän ja yöunetkin vielä niillä...ei ollenkaan lakkaa ja hittovie ne oli vielä aamullakin :DD

Mulla on ihan sika pitkä tukka ja suoristaminenki on ollu aina haasteensa,ku saa samaa suortuvaa veivata ees taas et sen saa suoraksi ja koko matkalta...tällä raudalla ku vetäsee kerran,ni se on siinä. Eikä tarvii lämpösuojaa alle.

Meillä ollut HerStyler pink jo 5 vuotta ja aivan mahtava, sekä minä että tytär käyttänyt sitä ahkerasti. Suoristaa pitkä karheet hiukset nopsasti ja pysyy kiiltävinä pitkään eikä tosiaan revi niitä hiuksia kun meidän marketti halpis mökki versio!! Huomasin juuri että netistä saa niitä tilata pikkasen halvemmalla!!

Ostin oman rautani 2006 ja vielä on toiminut loistavasti. Joskus käytin sitä jopa päivittäin. Eilen suoristin kaverini hiukset, joita ei ole saanut suorana pysymään mitenkään, koska on niin vahva luonnonkiharara. Nyt hiukset pysy suorina koko illan, vaikka oli sadekeli. Itse saan just estettyä sadekelillä sen, että hiukset ei ala töhöttämään, niinkun normaalisti ilman suoristamista. Hiukset pysyy mulla ainakin seuraavaan päiväänkin suorina. Ainakin sillon ostettu rauta on ollut joka pennin arvoinen ja vieläkin pelittää :)

Mulla pysyi ekalla suoristuskerralla suorana yön yli, mutta sen jälkeen on ollut ihan kuin muutkin raudat, eli en kerkeä edes ovesta ulos kun latvat jo taipuilee.

Tiedä sitten, mistä johtuu. Ei mulla pysy mikään suoristus täysin suorana.

Itselläni on ollut muutaman vuoden sisällä kolme herstylerin rautaa, kaikki meneet rikki viimeistään vuoden kuluttua ostosta. Ensimmäisestä lähti töpseli (oikea sanavalintako?) kokonaan irti, vaarallista....ja kahdessa toisessa on käynyt sillä tavalla että suoristimen "toinen puoli" ei enään kuumene. Nyt mietin jälleen minkä ostan kun kolmas ei enään kuumene... turhauttavaa

Yhteistyössä